שני שינויים בהרכב הפועל חיפה, קלינגר: רוצים לעלות שלב

קלינגר
קלינגר | ערן לוף

אחרי ה-1:1 בסמי עופר, מחזיקת הגביע קיימה את האימון המסכם באיסלנד לקראת משחק הגומלין מול FH. המאמן: "נצטרך לשחק בצורה חכמה". פאפה היווני יחליף בחוד את אלבז, תמאש ישוב למרכז ההגנה. בוזגלו יצטרף בקרוב

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 בסמי עופר במשחק הראשון, הפועל חיפה קיימה הלילה (רביעי) את האימון המסכם באצטדיון קפלקריקי בעיר הפנרפיורדר שבאיסלנד בו ייערך המשחק מול FH (חמישי ב-22:15, שידור ישיר בספורט2). מחזיקת הגביע תהיה חייבת לכבוש לפחות שער אחד בשביל להעפיל לשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ובמועדון מאמינים שהמשימה אפשרית.

לאחר האימון המסכם דיבר מאמן הקבוצה ניר קלינגר: "התאוששנו במהלך היום מהטיסות. האימון המסכם היה מצוין והתנהל בקצב טוב. אנחנו יודעים שהאיסלנדים יותר חזקים בבית שלהם. נצטרך לשחק בצורה חכמה בשביל להשיג את התוצאה הרצויה. אנחנו מאוד רוצים מאוד לעבור שלב ונעשה הכל בשביל שזה יקרה".

מבחינה מקצועית, הבלם הרומני גבריאל תאמאש תורגל לצדו של ניסו קפילוטו והוא ישוב למרכז ההגנה לאחר שנעדר מהמשחק הראשון בשל השעיה. גם החלוץ היווני פאפה יקבל את הקרדיט בהרכב על חשבונו של אלי אלבז. קלינגר עדיין מתלבט בין ריקי מיטרבסקי לבין רסמוס סטויטדט במרכז השדה.


מאמין שאפשר לעשות את זה. ניר קלינגר (ערן לוף)

הקבוצה ערכה אסיפת וידאו בה הוקרן המשחק הראשון וקלינגר ציין בפני השחקנים את הדגשים שלו על מנת לשפר את התיאום במשחק ההתקפה. יואב כץ הצטרף לקבוצה וצפה באימון. במהלך השהייה שלו באיסלנד צפוי הבעלים לשוחח עם המאמן לגבי נושא הרכש שאמור להגיע וכולל בין היתר גם את אלמוג בוזגלו שככל הנראה יצטרף בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא, כשבמועדון יבחנו גם צירופו של ערן לוי.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סטויטדט (ריקי מיטרבסקי), גל אראל, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, גילי ורמוט, פאפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי