קלינגר: להפועל חיפה יש רוח מיוחדת, שום מכשול לא יעצור אותנו

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל חיפה חגג לאחר העלייה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית: "המחליפים שינו את המשחק". על היריבה הבאה אטאלנטה: "קשה עד דימיוני, אבל יש לנו נשמה". על ערן לוי: "לא עומד לי בראש כאופציה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה עלתה הערב (חמישי) לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית אחרי 0:1 בחוץ על הפנארפיורדור, הישג מדהים שייזכר כאחד הגדולים בתולדות הקבוצה. בסיבוב הבא מצפה להם משוכה קשה בדמות אטלאנטה האיטלקית, אותה יפגשו בסמי עופר בחמישי הבא. עד אז, יש לאדומים שבוע של חגיגות והכנות.

המאמן ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "החבר'ה פה מאוד שמחים, היה לנו מסע ארוך עם תוצאה לא טובה בבית. היה משחק קשה, האיסלנדים הם קבוצה אחרת לגמרי בבית. עשינו תוכנית משחק שלא כל כך עבדה, המחצית הראשונה היתה לא טובה אבל השנייה היתה הרבה יותר טובה, המחליפים שינו את המשחק. השחקנים שלי עשו עבודה מצוינת, כל הכבוד להם".

היריבה הבאה: "ברור שזה קשה מאוד עד בוא נגיד דמיוני, אבל הרוח של הפועל חיפה היא רוח מיוחדת, היא מוכיחה פעם אחר פעם ששום מכשול ושום מהמורה בדרך לא עוצרת אותנו. אנחנו ממשיכים עם נשמה. צריך לחזק את היכולת ואת הסגל, אבל אמרתי לשחקנים שאנחנו רוצים להמשיך ביחד כמה שיותר. הגענו עד כאן ואני שמח וגאה בשחקנים שלנו".

קלינגר.
קלינגר. "צריכים לחזק את הסגל" (ערן לוף)

חיזוק הסגל: "חסרה לנו מהירות בהתקפה, חסר לנו עוד מגן שמאלי, אנחנו לא יכולים להתנהל עם מגן שמאלי אחד. בינתיים אלו שני החיזוקים שאני רוצה כרגע".

קלינגר התייחס כמובן גם לעניין ערן לוי, אותו רוצה להביא הבעלים יואב קץ: "ערן לוי לא עומד לי בראש כאופציה. כולם יודעים את השחקנים שאנחנו רוצים, פשוט יש קשיים עם הקבוצות שלהם. אנחנו לא מסתירים שום דבר. מקווה שנצליח להביא את השניים-שלושה שחקנים שרצינו".

מינוי אנדי הרצוג למאמן הנבחרת: "הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לאחל בהצלחה לנבחרת ישראל, תמיד היינו אנשי נבחרת ואנחנו תמיד רוצים בהצלחתה".

הבעלים יואב כץ אמר: "התחלנו את המשחק לא טוב, אבל ניר עשה את החילופים הנכונים במחצית השנייה שהכניסו אותנו למשחק. ללא ספק גיבור המשחק היה ארני השוער בתצוגה הירואית לצד לחימה ונחישות של כל השחקנים. יש לנו תלכיד מצוין שהוביל את הקבוצה לעונה הטובה בתולדות המועדון ומרבית מהתלכיד הזה ממשיך איתנו וימשיך להצעיד אותנו להצלחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי