"יש לנו הרגשה טובה שזה עומד להימשך כך גם מול היריבה הישראלית"

אטאלנטה חוגגת
אטאלנטה חוגגת | Gettyimages

באטאלנטה חוגגים את ה-0:8 מול סארייבו והעליה לשלב הבא וכבר מתכוננים להפועל חיפה. גספריני: "המטרה שלנו היא קודם כל להגיע לשלב הבתים ואז להגיע הכי רחוק שאפשר"

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)
האפשרות של הפועל חיפה לעבור את אטאלנטה האיטלקית בליגה האירופית, נראית כעת כמו משימה בלתי אפשרית, בטח אחרי התוצאה המטורפת שלה אתמול (חמישי) כשהביסה את פ.ק. סראייבו 0:8 בבוסניה אחרי 2:2 במשחק הראשון באיטליה. כוכב המשחק היה החלוץ הגמבי שלה, מוסה בארו, בן ה-19 שכבש שלושה שערים.


מאמנה, ג'יאן גספריני, אמר בסיום: "השאיפה שלנו להגיע רחוק בליגה האירופית העונה ודבר ראשון להבטיח את שלב הבתים. הצלחנו להגביר את הקצב במהלך המשחק נגד סראייבו והם התמוטטו".


המאמן אמר ל"סקאי איטליה: "זה נראה מוזר לסיים בבית בתיקו 2:2 ולנצח בחוץ 0:8, אבל שאפנו לשחק חזק מתחילת המשחק והיריבה היתה עצבנית. עבורם זה היה סוג של משחק אחד החשובים במועדון ואחרי שכבשנו מהר הם סבלו מהתמוטטות וזה גרם לתבוסה. אנחנו עוד זקוקים לשיפור במשחק הטקטי שלנו".



Tutti a bordo! ✈️ Prossima tappa #HapoelHaifa#EuAtalanta#GoAtalantaGo⚫️ pic.twitter.com/pROJNIv9gt

— Atalanta B.C. (@Atalanta_BC) 2 באוגוסט 2018



על החלוץ הגמבי אמר המאמן: "הוא שורף את המגרש. מעבר לשלושת השערים שכבש הוא כישרון עצום שכולם כבר הבחינו בו. הוא גם בחור טוב וגם נתן לנו אפשרות לאושש את דובן ספאטה ולהסתדר בלי יוסיפ איליצ'יץ' ומאריו פאסליץ' (שני כוכבי הקבוצה שלא שיחקו)".


"אנחנו מרגישים שאנחנו כבר בעיצומה של העונה ומשחקים כל יום חמישי. יש לנו הרגשה טובה שזה עומד להימשך כך גם מול היריבה הישראלית". בארו הגיב: "אני מאושר שכבשתי שלושה שערים בליגה האירופית. מקווה להצליח גם בליגה. החלום להבקיע 15 שערים העונה".


קשר הקבוצה, אלחנדרו גומס, הארגנטיני המכונה "פאפו" שכבש צמד אמר: "זו אטאלנטה האמיתית. אנחנו רוצים לתת הנאה מכדורגל לאוהדים שלנו העונה. במשחק הראשון הובלנו 0:2 ויכולנו לכבוש עוד הרבה שערים, אבל הם צמצמו ל-2:1 והפתיעו אותנו בתיקו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי