קלינגר: אטאלנטה קרובה לשלמות. בוזגלו: קיבלנו בראש

קלינגר
קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה מאוכזב מתוצאת המשחק (4:1), אך הוא אופטימי לגבי המשך הדרך: "נגיע לאיטליה כדי להשיג תוצאה טובה". וגם כובש השער אלמוג בוזגלו מתייחס אל היתרון המוקדם: "נכנסנו לאופוריה אחרי השער"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הובסה הערב (חמישי) בביתה 4:1 מול אטאלנטה האיטלקית. הקבוצה הישראלית עלתה ליתרון מפתיע כבר בפתיחת המשחק משער בנגיחה של אלמוג בוזגלו (7) בהופעת הבכורה שלו בקבוצה. אך האיטלקים השוו ועלו ליתרון מהיר משערים של האנס הטבואר (18) ודובאן סאפטה (דקה 21). ומשם המשחק הפך למופע חד צדדי של אטאלנטה, האיטלקים המשיכו לשלוט והוסיפו עוד שני שערים מרגליהם של מריו פשאליץ' (65) ומוסא בארו (86) המחליפים.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "אני חושב שלא יכולנו לבקש פתיחת משחק חלומית כזאת. אבל היתרון המהיר הכניס אותנו לבעיה כי האיטלקים החלו לתקוף מהר. אחת הבעיות הייתה שלאחר ה-0:1 לא היינו מספיק אגרסיביים וסתם העפנו את הכדור למעלה במקום לנסות לחפש את ורמוט או את פאפאזוגלו. וכמובן שאנחנו לא יכולים לעמוד בקצב של האיטלקים במשך 90 דקות".

על הטעויות במשחק ההגנה: "נכון, אני חושב ששני השערים הראשונים שהגיעו ממצב נייח לא היו מחויבים, אבל זה שכר לימוד של המשחקים באירופה, אנחנו לא מרימים ידיים ונגיע לאיטליה כדי להשיג תוצאה טובה. אטאלנטה היא קבוצה קרובה למושלמת".


קלינגר. "שילמנו שכר לימוד" (ערן לוף)

אלמוג בוזגלו, אחרי שער הבכורה: "קודם כל פתיחה חלומית אין ספק, חבל שזה לא הספיק לתוצאה טובה יותר והיינו צריכים לשחק טוב יותר. נכנסנו לאופוריה אחרי שער היתרון, ועל האיטלקים זה לא השפיע יותר מידי, להיפך".

היתרון הכניס אתכם ללחץ: "זה לא עניין של לחץ זה עניין של איכות, שיחקו מול קבוצת צמרת בליגה האיטלקית".

ניצחת את זניט בעבר האם אתה אופטימי לקראת הגומלין?: "אני תמיד אופטימי. אולי הם יבואו שאננים. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח".

על המעבר להפועל חיפה: "היה לי טוב בבני יהודה בשלוש השנים האחרונות, אבל בשנה האחרונה הייתי מעט כבוי ואני חושב שהעסקה הייתה טובה לשני הצדדים ושוב אני חוצה להודות לכל הצוות של בני יהודה. בהפועל חיפה קיבלו אותי מאוד יפה ואני כרגע מאוד נהנה פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי