צפו: כוס פגעה בראשו של הקוון במשחק בין שטורם לא.א.ק

התמוטטות הקוון בין שטורם גראץ לא.א.ק
התמוטטות הקוון בין שטורם גראץ לא.א.ק | מסך

האוהדים האוסטרים השתוללו בעקבות ה-2:0 של גראץ ליריבה מלרנקה בליגה האירופית, עוזר השופט התמוטט, דימם מראשו והמשחק חודש רק אחרי 24 שעות: "התדמית של הכדורגל שלנו ושל המועדון נפגעה"

(גודל טקסט)
ערב מרתק היה אתמול (חמישי) בליגה האירופית. זה לא רק ה-2:2 הסוער בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה או הרביעייה שכבשה אטאלנטה ב"סמי עופר" מול הפועל חיפה, אלא שגם זניט ספגה 4:0 מביך במינסק והיא בדרך החוצה, פיינורד חטפה 4:0 אצל טרנצין ובקרבות אחרים ההכרעה עברה לגומלין. מה שהעיב על יום כדורגל מהנה במיוחד הייתה ההתנהגות המכוערת של אוהדי שטורם גראץ, שהובילו להפסקת המשחק מול א.א.ק לרנקה ל-24 דקות.


האוסטרים נכנעו בביתם 2:0 מביך מבחינתם מול הקפריסאים ובמחצית השנייה התפרעו האוהדים המקומיים והשליכו חפצים, כשאחד מהם – ככל הנראה כוס פלסטיק מלאה במשקה על פי הדיווחים – פגע בראשו של הקוון בדקה ה-77 וכמעט הוביל לפיצוץ את המשחק, שבסופו של דבר חודש והסתיים באותה התוצאה. מצלמות הטלוויזיה זיהו את האוהד בבירור וכעת ראשי שטורם גראץ הודו כי הם שוקלים את צעדיהם בנוגע לענישתו.


"אנו מצטערים על כך שאכזבנו היום המון אוהדי כדורגל" נכתב בהודעתם הרשמית של האוסטרים, "התדמית של הכדורגל שלנו ושלנו כמועדון נפגעה. אנחנו תמיד מנסים לראות כדורגל בצורה חיובית, כחגיגה של ממש, ומנסים לבלום התנהגויות שכאלה. משחק הוגן הוא מבחינתו מעל הכל". 

https://t.co/9P2cyGP8lJ
Swedish assistant referee Fredrik Klyver has been hit by a bottle thrown from the stands in Europa League's game Sturm Graz (AUT) – AEK Larnaca (CYP). Unacceptable decision to continue the game, according to our opinion. Read more… pic.twitter.com/bB5l4XEikU

— Law 5 – The Ref (@Law5_TheRef) August 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי