אינטר פתחה עונה עם הפסד לססואולו, 0:1 לרומא על טורינו

שחקני ססאולו חוגגים
שחקני ססאולו חוגגים | AFP

הנראזורי הופתעו בחוץ מפנדל שנוי במחלוקת של ברארדי (27) במחזור הראשון של הסרייה A, שער גדול בדקה ה-89 של אדין דז'קו נתן לקבוצה מהבירה 3 נקודות ראשונות. בצרפת, נים הפתיעה את מארסיי וטולוז את בורדו

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ואחרי שיובנטוס פתחה עונה עם ניצחון דרמטי הגיעה תורה של רומא לכבוש שער בדקות הסיום. מאוחר יותר, אינטר דווקא פתחה את העונה עם הפסד, כשהופתעה 0:1 אצל ססאולו. שני המשחקים המרכזיים של היום, מילאן נגד גנואה וסמפדוריה נגד פיורנטינה, נדחו בשל האבל ששורר בעיר גנואה בקבעות אסון הגשר בשבוע שעבר.

המצטרפים החדשים, ורסליקו ונאינגולן, לא שותפו, והנראזורי לא הצליחו לסכן את שער המארחת ולא הציגו משחק גדול. בדקה ה-27 השופט שרק לעבירה נגד מירנדה, שלא ברור אם היה אשם בהכשלה. ברארדי שלח את הכדור פנימה וקבע שספאלטי יפתח את העונה עם הפסד.

הג'יאלרוסי התארחו אצל טורינו למשחק הבכורה בליגה של אולסן, השוער השוודי שהחליף את אליסון. אולסן נתן הופעה מוצלחת ושמר על שער נקי, אך חבריו לקבוצה לא הצליחו להבקיע במשך רוב המשחק. התוצאה המאופסת נשמרה עד הדקה ה-89, אז ג'סטין קלייברט הגביה תלוך הרחבה והכדור הגיע לאדין דז'קו, שבעט מאוויר לרשת של המארחת ונתן לקבוצתו ניצחון במחזור הראשון.

דז'קו חוגג עם חבריו את השער הדרמטי (Gettyimages)
דז'קו חוגג עם חבריו את השער הדרמטי (Gettyimages)

תוצאות נוספות
פארמה – אודינזה 2:2
לפארמה: רוברטו אינגלזה (43), אנטוניו בארילה (59). לאודינזה: רודריגו דה פול (65 בפנדל), סקו פופאנה (69)

אמפולי – קליארי 0:2
לאמפולי: ראדה קרוניץ' (14), פרנצ'סקו קאפוטו (52)

בולוניה – ספאל 1:0
לספאל: יסמין קורטיץ' (71)

צרפת: שער אדיר ללייה, טולוז הפתיעה את בורדו
בצרפת, סנט אטיין הצליחה לסחוט תיקו 1:1 דרמטי בחוץ משטרסבורג למרות שנותרה בעשרה שחקנים בגלל עבירה גסה של נבן סובוטיץ' באמצע המחצית הראשונה. אנתוני גונסלבס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-55, יתרון שנשמר כמעט עד סוף המשחק, אלא שבדקה ה-88 מחטאר גיי הצליח להפתיע את השוער ולכבוש את שער השוויון.

שחקני נים חוגגים. עוד ניצחון מפתיע (AFP)
שחקני נים חוגגים. עוד ניצחון מפתיע (AFP)

טולוז הפתיעה את בורדו עם ניצחון 1:2 במשחק איכותי, שגם המפסידה לא יכולה לצאת ממנו מאוכזבת מדי. ארון לייה פתח עם שער נפלא מ-30 מטרים דקה לפני סיום המחצית, פרנסואה קמאנו השווה בדקה ה-50. מתאיו דוסבי (67) קבע את תוצאת המשחק ובורדו פתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים.

עוד הפתעה נרשמה עם הניצחון הענק של נים על מארסיי החזקה. דניס גואנגה היה הראשון להבקיע, כשבדקה ה-34 הגיע לכדור ארוך של מוסטפה דיאלו. פלוריאן תאובין השווה (49) עם שער קשתי נהדר בסיומה של התקפה מתפרצת, אבל סאדה תיוב, שכבש גם בשבוע שעבר, החזיר את היתרון למארחת עם מתפרצת משלו (62). שלוש דקות לסיום רנואה ריפאר, עוד כובש מהניצחון על נאנט במחזור הראשון, סגר את הסיפור עם השער היחיד במשחק שלא היה במתפרצת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי