סביליה ניצחה, נאתכו לא שותף ב-1:3 של אולימפיאקוס על ברנלי

פאבלו סראביה
פאבלו סראביה | Gettyimages

הקבוצה הספרדית עשתה צעד משמעותי אל עבר שלב הבתים עם 0:1 בחוץ על סיגמה אולומואוץ, הישראלי לא שותף בניצחון הגדול של היוונים. אטאלנטה, שהדיחה את הפועל חיפה בסיבוב הקודם, סיימה ב-0:0 מאכזב בבית

(גודל טקסט)
מעבר למשחק של מכבי תל אביב שנוצחה 3:1 בנורבגיה, מספר רב של מפגשים התקיימו הערב (חמישי) במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. במוקד, סביליה השיגה ניצחון חוץ יקר ואולימפיאקוס, בלי ביברס נאתכו שנותר על הספסל, גברה 1:3 על ברנלי והשיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין.


סיגמה אולומואוץ – סביליה 1:0

המעודון הספרדי שזכה בליגה האירופית בין השנים 2014-2016 עשה את המוטל עליו במשחק החוץ בצ'כיה כאשר פאבלו סראביה כבש בדקה ה-84 לאחר בישול של הרכש החדש ממילאן, אנדרה סילבה.


אטאלנטה – קופנהגן 0:0
הקבוצה האיטלקית שהדיחה את הפועל חיפה בסיבוב הקודם אירחה את מועדון הפאר הדני. המארחים שלטו במשחק ובעטו לא פחות מ-26 בעיטות אל עבר השער של היריבה הדנית,  אך לא השכילו לכבוש והמשחק הסתיים ללא שערים והערכה תעבור לבירת דנמרק.


אולימפיאקוס – ברנלי 1:3
קבוצתו החדשה של ביברס נאתכו, שישב הערב על הספסל ולא שותף, השיגה ניצחון משמעותי על היריבה מהפרמיירליג. כוכב הקבוצה היוונית קוסטאס פורטוניס היה המצטיין על המגרש כאשר כבש את השער הראשון מכדור חופשי בדקה ה-19, בישל את השער השני של אנדראס בוחאלאקיס בדקה ה-49 והוסיף שער נוסף מהנקודה הלבנה עשר דקות מאוחר יותר. ברנלי רק השוותה זמנית בדקה ה-33 מפנדל של ווד.


Καρέ καρέ το γκολ του Φορτούνη! / Fortounis' goal frame by frame!#olympiacos#olybur#uelpic.twitter.com/IfAk0HCSpc

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) August 23, 2018


זאריה לוגנסק – ר.ב. לייפציג 0:0
המועדון הגרמני של תאגיד המשקאות רד בול סיים בתוצאה מאכזבת אף על פי שהקבוצה הביתית מאוקראינה הייתה עם עשרה שחקנים החל מהדקה ה-17. לייפציג שנמצאת במצב זהה כמו של הקבוצה המקבילה מהעיר זלצבורג תהיה חייבת לנצח בביתה כדי לעבור את סיבוב המוקדמות בהצלחה.


זניט סנט פטרסבורג – מולדה 1:3
בשבוע שעבר זניט הצליחה למחוק פיגור של 4:0 והביסה 1:8 את דינמו מינסק בסיבוב המוקדמות הקודם. המועדון הרוסי המשיך את המומנטום החיובי לאחר ניצחון מבטיח על הקבוצה הנורבגית והיא בדרך לשלב הבתים. השער הראשון במשחק דווקא הגיע מהצד של מולדה כשאייריק הסטאד העלה את האורחים ליתרון שלוש דקות לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה. זניט השוותה בדקה ה-71 משער של דזיובה שבישל עשר דקות מאוחר יותר לזבולוטני. את השער האחרון במשחק כבש אקס בני סכנין, מיחה מבליה לאחר כדור קרן בדקה ה-90.


Все, 3:1! С победой, сине-бело-голубые! #ЗенитМольдеpic.twitter.com/VaOoZvKi8L

— ФК «Зенит» (@zenit_spb) August 23, 2018


תוצאות נוספות:
ראפיד וינה – סטיאווה בוקרשט 1:3
גנק – ברונדבי 2:5
ריינג'רס – אופה 0:1
גנט – בורדו 0:0
רוזנברוג – שקנדיה 1:3
אולימפיה ליובליאנה – ספרטק טרנבה 2:0
באזל – אופולון לימסול 2:3
מאלמו – מיידטלנד 2:2
דודלאנג' – קלוז' 0:2
סודובה – סלטיק 1:1
שריף – קרבאך 0:1
אפואל ניקוסיה – אסטנה 0:1
טרנצ'ין – א.א.ק. לרנקה 1:1
טורפדו כותאיסי – לודוגורץ 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי