פייר-אמריק אובאמיינג: "מקווה לקחת את ארסנל עד לגמר"

פייר-אמריק אובאמיינג עם רוב הולדינג
פייר-אמריק אובאמיינג עם רוב הולדינג | Gettyimages

החלוץ הגבוני שכבש אמש צמד בניצחון 2:4 של ארסנל על וורסקלה שואף להגיע רחוק במפעל: "מאושר לחזור לשחק בתחרות הזאת, צריכים עוד להשתפר". בלם העבר מרטין קיון: "הוא מזכיר את הנרי". לנו הרשים בבכורה בשער

(גודל טקסט)
כשאונאי אמרי מונה בקיץ האחרון למנג'ר ארסנל לאחר שני עשורים תחת ארסן ונגר, מעטים חשבו על הצלחותיו האדירות בליגה האירופית. הספרדי, שזכה במפעל שלוש פעמים בעבר עם סביליה, פתח אמש (חמישי) את הקדנציה האירופית שלו במפעל אצל התותחנים עם 2:4 בחוץ על וורסקלה האוקראינית.


פייר-אמריק אובאמיינג, שאביו מונה למאמן הנבחרת הלאומית של גבון, שם בצד את כל השמועות של אי שביעות הרצון שלו בקבוצה ועל יחסים עכורים עם מאמנו אונאי אמרי וכבש צמד שוודאי יוסיף לו ביטחון להמשך: "אני מאושר לחזור לשחק בתחרות הזאת אחרי ששנה שעברה לא יכולתי לשחק בגלל שכבר לקחתי חלק במפעל עם דורטמונד" אמר החלוץ והמשיך: "אני מקווה לקחת את ארסנל עד לגמר. אנחנו צריכים עוד להשתפר ולא לספוג שערים כמו האחרון שספגנו היום", אמר אחרי המשחק.


פרשן רשת BT ובלם ארסנל לשעבר, מרטין קיון, אמר: "יש משהו באובאמיינג שמזכיר לי את תיירי הנרי בדרך בה הוא כובש שערים. זו מחמאה גדולה מאוד עבורו ואני מקווה שעכשיו הוא יתחיל להאמין בעצמו גם בליגה". מסוט אוזיל ודני וולבק השלימו את ארבעת השערים וזה מתאים למה שאמר המאמן אמרי לפני מספר שבועות, שכל השלושה עוד יכבשו. יחד עם זאת, צריך לזכור שאלכסנדר לאקזט לא שיחק וישב על הספסל כך שכאב הראש של אמרי בנושא הזה עדיין עומד בעינו.


Friday's GUARDIAN Sport: "Jones defends Ford focus after dropping Cipriani" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pC42rGQbHC

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 20 בספטמבר 2018


בתקשורת האנגלית הוסיפו שהמהפיכה של אמרי בארסנל מתחילה לשאת פרי ועדיף לחכות עד לשלבים המאוחרים של העונה כדי לשפוט האם הוא הצליח במשימה שלו. אמרי רמז בסיום שברנד לנו מועמד לשחק נגד אברטון ביום ראשון במשחק הליגה באמירויות. המאמן התיחיס גם ללוקאס טוריירה, הקשר האורוגוואי שהגיע הקיץ מסמפדוריה: "לוקאס שיחק לראשונה בהרכב כי הוא מתקדם בקבוצה ומתחיל לקלוט את הרעיונות שלנו. בכל דקה שהוא משחק הוא עושה את זה טוב יותר. לגבי לנו, הוא ספג שני שערים, אבל אף אחד לא היה באשמתו וככל שישחק הביטחון שלו יגדל". ארסנל תפגוש גם את ברנטפורד בגביע הליגה ביום רביעי, אבל העובדה שאמרי דיבר על משחקים עשויה לרמוז על כך שישחק גם בליגה.


Arsenal news: Has Unai Emery leaked early Bernd Leno team news ahead of Everton clash? https://t.co/QE8WeDZRNHpic.twitter.com/LSAtY3cIHY

— Cleansheet (@Cleansheet) 21 בספטמבר 2018


לנו, שערך הופעת בכורה בשער, הראה משחק רגל טוב, כמו שוערים גרמנים רבים אחרים. הוא השלים 91 אחוז מהמסירות שלו ברגל בעוד הממוצע של פיטר צ'ך ששיחק עד כה עומד על 71 אחוז בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי