חמישי בליגה האירופית: דאבור נגד סלטיק, נאתכו בסן סירו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ וזלצבורג יקוו להמשיך במומנטום החיובי בבית, קפטן נבחרת ישראל ואולימפיאקוס יפגשו את מילאן. בנוסף ארסנל בסגל חסר באזרבייג'ן, צ'לסי נגד וידאוטון ועוד. המשחקים ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1

(גודל טקסט)
המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית ייערך מחר כשסלטיק תארח את זלצבורג ומואנס דאבור למשחק מעניין, ארסנל תשחק באזרבייג'אן נגד קרבאח, מילאן תארח את אולימפיאקוס וביברס נאתכו, וצ'לסי וסביליה ירצו להמשיך בניצחונות נגד וידאוטון וקרסנודר (בהתאמה) כפי שעשו במחזור הראשון, כשהמשחקים ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1.


בית א' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)

באייר לברקוזן – א.א.ק לרנקה

לברקוזן במשבר רציני בגרמניה ומדורגת רק במקום ה-14 בבונדסליגה, אבל את הליגה האירופית היא פתחה ברגל ימין עם 2:3 בבולגריה על לודוגורץ ותקווה להמשיך במומנטום החיובי גם נגד היריבה הקפריסאית.


פ.צ. ציריך – לודוגורץ


בית ב' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
זלצבורג – סלטיק

בצל סאגת מסיבת העיתונאים של מואנס דאבור, החלוץ הישראלי וקבוצתו האוסטרית מגיעים למשחק אחרי 22 משחקים רצופים בליגה האירופית בהם לא הפסידו ב-90 דקות (לא כולל הפסדים בהארכב ופנדלים כמובן), ואחרי ניצחון 2:3 ענק על האחות הגדולה לייפציג. מאמן הקבוצה מרקו רוזה אמר: "אני מקווה למשחק נחמד. מאמין ששתי הקבוצות מייצגות כדורגל טוב. אנחנו רוצים לנצח בבית ועם שש נקודות נהיה בכיוון הנכון. גם בשנה שעברה הצלחנו בעונה שלנו באירופה".


זלצבורג תפגוש את הקבוצה של ברנדן רוג'רס שנמצאת במצב לא נעים ובמקום החמישי בליגה, והאווירה בקבוצה לא טובה למרות ה-0:1 על רוזנבורג במחזור הראשון. בסלטיק מרוצים שהחלוץ הגינאי-צרפתי, אודסונה אדוארד שנרכש מפאריס סן ז'רמן, יהיה כשיר ויוכל לשחק. בנוסף, סקוט בראון ירשום הופעה מספר מאה באירופה וחברו לקבוצה ג'יימס פורסט אמר: "אנחנו באים לקחת שלוש נקודות מזלצבורג". 1,500 סקוטים ילוו את הקבוצה למשחק.



דאבור נגד לייפציג. ימשיך במסלול הניצחונות? (AFP)


רוזנבורג – לייפציג
הגרמנים הפסידו כאמור לאחות הקטנה זלצבורג במחזור הראשון, אך מאז לא נוצחו במשך שלושה משחקי ליגה, מתוכם ניצחו שניים, וניצבים במקום השישי בבונדסליגה. מחר בטרונדהיים, הם לא יוכלו להרשות לעצמם עוד הפסד אירופי נגד מוליכת הליגה הנורבגית.


בית ג' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
בורדו – פ.צ. קופנהאגן


זניט סנט פטרסבורג – סלביה פראג


#UEL Week 2 is here!

⚽️ Sevilla, Beşiktaş, Arsenal, Salzburg, Dinamo Zagreb & Leverkusen all scored 3⃣ or more goals last week.

Most likely to do it this week is ________? pic.twitter.com/Bh9N87McS9

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) October 1, 2018

בית ד' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
אנדרלכט – דינאמו זאגרב


פנרבחצ'ה – ספרטק טרנבה



בית ה' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)

קראבח – ארסנל (שידור ישיר בספורט2)

בדרך לבאקו טסה ארסנל את המרחק הכי גדול בתולדותיה, 4,000 קילומטרים, למשחק נגד קרבאח. המאמן אונאי אמרי מתכנן רוטציות, אך גם רוצה הרכב חזק מספיק כדי לרשום ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות. בצד השני, האזרים במדיהם משחק אקס מכבי חיפה, הקשר הספרדי מיצ'ל, מוליכים את הליגה המקומית והפסידו 2:0 לספורטינג ליסבון במחזור הפתיחה של הליגה האירופית.


מי שלא הצטרף לטיסה של ארסנל הוא הנריך מחיטריאן מאחר שאזרבייג'ן אוסרת כניסת ארמנים לשטחה, ובמידה שהתותחנים יגיעו עד הגמר שייערך במדינה, מספר 7 שלהם עלול שלא לקחת בו חלק. בנוסף למיקי, נשארו בלונדון פייר-אמריק אובמיאנג החולה וארון ראמזי שאשתו כורעת ללדת, בתקווה יוכל לשחק  בפרמייליג כבר ביום ראשון, בקרב העירוני נגד פולהאם בקרייבן קוטג'.



מחיטריאן. אין כניסה לארמנים (Gettyimages)


ורסקלה – ספורטינג ליסבון


בית ו' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
מילאן – אולימפיאקוס (שידור ישיר בספורט4)

נראה שהרוסונרי יצאו מהמשבר שלהם בסרייה A עם ניצחון 1:4 מרשים על ססואולו, שקטע שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. אחרי ה-0:1 על דודלאנג' במחזור הראשון, הם יארחו מחר המוליכי הבית את היוונים ואת ביברס נאתכו. אולימפיאקוס הפסידה 1:0 למוליכת הליגה היוונית פאוק סלוניקי ובגביע סיימה ב-0:0 מול ריאל בטיס.


מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו אמר לקראת המשחק: "המטרה שלנו להגיע לשלב הנוקאאוט ואז נברר עד כמה רחוק אנחנו יכולים להגיע. אני מדבר איתכם על פברואר ובינתיים רוצים לנצח את המשחק הבא. נעשה שינויים בהרכב, אבל פחות מאלה שעשינו נגד דודלאנג'". על המשחק נגד ססואולו: "היה לנו קשה לשחק ב-25 הדקות הראשונות. אנחנו רוצים לשחק כדורגל קומפקטי נגד כל יריבה. אולימפיאקוס קבוצה מאוד תחרותית שלא הפסידה חמישה משחקים באירופה".



נאתכו. מגיע לסן סירו (אולימפיאקוס, רשמי)


ריאל בטיס – דודלאנג'


בית ז' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
ריינג'רס – ראפיד וינה


ספרטק מוסקבה, ויאריאל


בית ח' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)

פרנקפורט – לאציו (שידור ישיר בספורט4)

מפגש בין שתי המנצחות במחזור הראשון. פרנקפורט התאוששה מפתיחה רעה בליגה וניצחה את האנובר 1:4, כשלאציו לעומתה הפסידה 3:1 ליובנטוס. החלוץ הקרואטי אנטה רביץ' חזר לשחק מול האנובר לראשונה בהרכב והצטיין יחד עם סבסטיאן האלר.


Abschlusstraining vor #SGELazio läuft ⚽️ Wir übertragen auf unserem Facebook-Kanal die ersten 15 Minuten live #SGEuropapic.twitter.com/Um97W49FyJ

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) October 3, 2018

אפולון לימסול – מארסיי


בית ט' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
סרפסבורג – גנק

הנורבגים שהדיחו את מכבי תל אביב בפלייאוף, יעשו היסטוריה פרטית במשחק הביתי הראשון שלהם אי פעם בשלב הבתים בליגה האירופית ויחפשו נקודות ראשונות במפעל נגד האורחים מבלגיה.


מאלמו – בשיקטאש


בית י' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
קרסנודר – סביליה


¡¡¡Ya estamos en !!! Ahora a descansar y a las 20.00 horas -una hora menos en – primera toma de contacto con el Krasnodar Stadium.

Antes, la habitual rueda de prensa oficial

Toda la información ➡️ https://t.co/9KfptuHiJ9#vamosmisevilla#LuchaPorLoQueAmas#UELpic.twitter.com/PHand9aA81

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) October 3, 2018

סטאנדרד ליאז' – אחאיסר


בית יא' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
אסטנה – ראן


יבלונץ – דינאמו קייב


בית יב' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)

צ'לסי – וידאוטון (שידור ישיר בספורט2)

אחרי שניצחו את פאוק 0:1 בחוץ במחזור הקודם, הבלוז במשחקם הביתי הראשון העונה באירופה לא צפויים להתקשות יותר מדי נגד היריבה מהונגריה המנג'ר מאוריציו סארי אמר שיעשה שינויים רבים בהרכב וישחק כנראה עם כמה מהשחקנים הצעירים בקבוצה. רובן לופטוס-צ'יק צפוי לפתוח אחרי שעבר מבחן כשירות יחד עם פדרו שלא שיחק מאז הפגיעה בכתף במשחק נגד פאוק.


באטה בוריסוב – פאוק סלוניקי



סארי. זמן רוטציות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי