דאבור: "עברתי שבוע קשה בגלל מותו של דוד שלי". צפו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

אחרי שהפציץ צמד מול סלטיק והקדיש את השערים לבן משפחתו שהלך לעולמו, חלוץ זלצבורג הסביר: "לא הייתי יכול לחזור הביתה ולהיות עם המשפחה שלי. אני מקווה שהוא גאה בי". צפו בראיון ובתקציר המשחק

(גודל טקסט)







מואנס דאבור לא מפסיק לחורר רשתות. הערב (חמישי) החלוץ הלוהט הפציץ צמד וסחף את רד בול זלצבורג לניצחון 1:3 על סלטיק במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. בתום שני מחזורים במפעל, אלופת אוסטריה עם מאזן מושלם לאחר שבמחזור הראשון גברה על רד בול לייפציג בגרמניה (דאבור כבש את אחד השערים).


הישראלי, שאמור לפתוח בהרכב הנבחרת בשבוע הבא מול סקוטלנד בליגת האומות, העלה את מאזנו ל-15 שערים ב-16 הופעות העונה בכל המסגרות עם שני שערים מול אלופת סקוטלנד. אחרי שהבקיע את השער הראשון, שאיזן את התוצאה ל-1:1, החלוץ חשף חולצה שהוקדשה לבן משפחתו שהלך במהלך השבוע האחרון לעולמו.


דאבור התייחס בסיום לחולצה והסביר: "עברתי שבוע קשה מאוד, דוד שלי נפטר לפני שלושה ימים ולא הייתי יכול לחזור הביתה ולהיות שם עבור המשפחה שלי. הייתה לי הרגשה שאבקיע היום ועשיתי את זה בשבילו. אני שמח מאוד ומקווה שהוא גאה בי עכשיו".


הצורה בה התפתח המשחק: "שיחקנו טוב מאוד מתחילת המשחק. ידענו שסלטיק יריבה טובה ואחרי שספגנו היה יותר קשה, הם שיחקו טוב בהגנה, אבל אני שמח שהצלחנו לכבוש שלושה שערים ולנצח את המשחק".



"הייתה לי הרגשה שאבקיע". דאבור לאחר השער הראשון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי