היורש של ווילשר הרשים, נאתכו זכה לציון הגבוה באולימפיאקוס

ביברס נאתכו נגד גונסלו היגוואין
ביברס נאתכו נגד גונסלו היגוואין | AFP

בארסנל מרוצים מסמית' רואו, שכבש את שער הבכורה ב-0:3 על קרבאח. קפטן נבחרת ישראל לא הצליח למנוע הפסד של קבוצתו למילאן. "כשהיה יכול, נאתכו גלש ורץ במהירות קדימה", נכתב עליו ב"גאזטה". טרגדיה בפרנקפורט

(גודל טקסט)
ארסנל, מילאן ואיינטרכט פרנקפורט נחשבות למועמדות בכירות לזכות בליגה האירופית העונה ורשמו אמש (חמישי) אתמול ניצחונות חשובים. התותחנים גברו 0:3 על קרבאח באזרבייג'ן, הרוסונרי חזרו מפיגור וניצחו 1:3 את אולימפיאקוס וביברס נאתכו והקבוצה הגרמנית המשיכה בהתאוששות שלה מהליגה עם 1:4 ענק על לאציו כולל בישול של טאלב טוואטחה, שיגיע לנבחרת ישראל בכושר טוב.


בארסנל, אונאי אמרי המשיך לשמור על מאזן מושלם בליגה האירופית עם ניצחון שני במפעל ושמיני ברציפות בכל המסגרות, מאז שני ההפסדים בפתיחת העונה. המאמן הספרדי היה מרוצה מהתוצאה: "אני מאושר בגלל שהיריבה גילתה יכולת טובה ועם התמיכה של האוהדים זה גרם לנו להתאמץ 90 דקות ולשחק חזק בהגנה. היו לנו דקות בהן איבדנו את השליטה וזה טוב שהקבוצה למדה גם לסבול. זה ניצחון טוב לביטחון ולמנטליות שלנו. זה עוזר לנו לחלץ ניצחונות במשחקים קשים". המאמן אמר שהוא לא חושש מעייפות של שחקניו: "אנחנו מרוצים שיש לנו לוח משחקים צפוף ומחפשים להמשיך את הריצה החזקה שלנו. עבורנו זו לא בעיה לשחק בימי חמישי וראשון. אנחנו רוצים לשחק כמה שיותר משחקים. יש לנו שחקנים ששיחקו היום ויכולים לשחק גם ביום ראשון".


מי שתפס את תשומת הלב הוא השחקן הצעיר של ארסנל אמיל סמית' רואו בן ה-18, שכבש שער בכורה אחרי שחתם על חוזה ארוך טווח בקבוצה. ב"דיילי מייל" נכתב שכדאי מאוד לזכור את השם הזה. "ברור שאחרי שג'ק ווילשר עזב, השאירו את העמדה הזאת פנויה עבור נער הזהב של האקדמיה", נכתב בעיתון.


בסן סירו, מילאן ניצחה כאמור 1:3 את אולימפיאקוס עם נאתכו שרשם 90 דקות, אבל לא מנע הפסד לקבוצתו וניצחון שני רצוף לרוסונרי. קפטן נבחרת ישראל קיבל את הציון 6.5 ב"גאזטה דלו ספורט" ונכתב עליו: "נאתכו תיקל את ג'אקומו בונבנטורה כי הוא היה צריך לרוץ אחריו בכל מקום במגרש. כשהיה יכול, נאתכו גלש ורץ במהירות קדימה". אף שחקן אחר באולימפיאקוס לא קיבל ציון גבוה יותר. מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו גילה אחרי המשחק שפטריק קוטרונה, שכבש צמד בתשע דקות אחרי שנכנס כמחליף, שיחק למרות שלא היה כשיר לחלוטין בגלל בעיה בקרסול. החלוץ לא שיחק כמעט בליגה העונה. "מעריכים אותו מאוד בחדר ההלבשה בגלל הרגשת השייכות שלו ושהוא תמיד נותן יותר ממאה אחוז כשהוא משחק". קוטרונה כבש עד כה 8 שערים ב-15 משחקים בליגה האירופית.



נאתכו מול בונאבנטורה. היה צריך לרדוף אחרי האיטלקי (AFP)


ישראלי נוסף ששיחק אמש אך יצא מנצח הוא טוואטחה, שחזר לשחק לראשונה אחרי הפציעה שלו בנבחרת ורשם 13 דקות בניצחון פרנקפורט 1:4 על לאציו ואף בישל את השער האחרון לדני דה קוסטה. מי שהעיב על השמחה של הגרמנים היה כשקשר הקבוצה הספרדי, לוקאס טורו שהגיע הקיץ מריאל מדריד, שגילה לחבריו ששיחק למרות שידע על מותו של אחיו. אחרי המשחק אמר המאמן אדי הוטר שהחדשות העציבו את השחקנים וכולם הביעו תמיכה בשחקן בגלל הטרגדיה הפתאומית. לפני המשחק התעמתה המשטרה עם כמאה אוהדי אולטראס של פרנקפורט שהצדיעו בין השער במועל יד. המשטרה תקפה אותם בגז מדמיע וערכה מעצרים.


Adi #Hütter: "The team were informed that @LucasTorro's brother suddenly passed away. It's sad news which dampens our celebratory mood after the match. Lucas wanted to be here tonight no matter what. We're supporting him and our thoughts are with him."#inEINTRACHTpic.twitter.com/s8xiuebtBM

— Eintracht Frankfurt (@eintracht_eng) 4 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי