צפו: שער אדיר למואנס דאבור, סביליה ניצחה 0:2 את קרבאח

מואנס דאבור
מואנס דאבור | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הישראלי השלים 90 דקות וקבע את תוצאת המשחק עם בעיטה מושלמת לחיבורים. חיל כבש ראשון (61). ארסנל קורסת עם הפסד 2:1 ביתי לפרנקפורט. ביטון שותף ב-1:3 של סלטיק על ראן

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
המחזור החמישי של הליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) עם עשרה משחקים במקביל, כשבמוקד משחק הבית של סביליה נגד קרבאח, מואנס דאבור פתח בהרכב וכבש שער אדיר לזכות סביליה בדקה ה-90 שקבע 0:2 נגד קרבאח. במקביל ארסנל רשמה הפסד נוסף, הפעם 2:1 לפרנקפורט. סלטיק ניצחה 1:3 את ראן. ביטון עלה מהספסל בדקה ה-76.


סביליה – קרבאח 0:2
מואנס דאבור שוב מוכיח לז'ולן לופטגי כי מקומו בהרכב, לאחר שפתח במשחק נוסף בליגה האירופית וכבש את שערו השלישי במפעל ואולי היפה מכולם בניצחון הביתי של סביליה על קרבאח. החלוץ לא פתח את המשחק בצורה טובה ואף רשם מספר החמצות אבל את הטוב שמר לסוף. בדקה ה-92 פרץ לרחבה ושחרר בעיטה מושלמת לחיבורים שהכניע את בגוביץ'. את השער הראשון כבש בדקה ה-61, בריאן חיל, שפתח את המשחק על הספסל.



הרכבים
סביליה: יאסין בונו, אלחנדרו פוסו, דניאל קאריסו, סרג'י גומס, סרחיו אסקודרו, אוליבר טורס (חוסה מנה 68), נמניה גודלי, מוניר אל חדדי, רוני לופס (בריאן חיל 54), חאבייר הרננדס (פרנקו ואסקס 62), מואנס דאבור.


קרבאח: אסמיר בגוביץ', מקסים מדבדב, ראהיל ממאדוב, באדאבי גוסיינוב, אילטון, עבאס חוסיינוב (אראז עבדולייב 69), קרה קרייב, ריצ'ארד, מיצ'ל (דני קינטאנה 84), ג'יימי רומרו (מאהיר מדטוב 70), עבדאללה זוביר.



מואנס דאבור חוגג עם בריאן חיל (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)



אקס מכבי חיפה מיצ'ל מול סרחיו אסקודרו (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)


ארסנל – איינטרכט פרנקפורט 2:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
המשבר החריף של ארסנל נמשך. התותחנים, שנמצאים בתקופה איומה מאוד, הפסידו הערב 2:1 לפרנקפורט הגרמנית באצטדיון האמירויות, במשחק בו האנגלים הציגו יכולת פושרת מאוד וחסרת יצירתיות. בהרכב של אונאי אמרי ניתן היה למצוא את שמות גדולים כמו פייר-אמריק אובמיאנג, גראניט ג'אקה ודויד לואיז, ולאחר מחצית ראשונה איטית מאוד, אובמיאנג הצליח למצוא את הרשת לאחר מסירת רוחב טובה של מרטינלי.


היכולת הרעה של המקומיים המשיכה גם במחצית השנייה, והקבוצה הגרמנית ידעה היטב כיצד להפוך את התוצאה. בדקה ה-55 דאיצ'י קמאדה היפני סיפק ביצוע אדיר כשהסתובב על המקום, הטעה את סוקראטיס ושלח בעיטה מסובבת לרשת מ-16 מטרים. פחות מעשר דקות חלפו במשחק, ואותו קמאדה עמד במקום הנכון כדי לקטוף כדור חוזר מבעיטת קרן ולהכניע בפעם השנייה את דמיאן מרטינס. במחזור הבא ארסנל תפגוש את סטנדרט ליאז', במשחק בו היא תהיה חייבת לנצח כדי להבטיח את המקום הראשון בבית 6. פרנקפורט מצידה שמרה על סיכוי לסיים בפסגת הבית במחזור האחרון, לאחר שתשחק נגד גימראייש במגרשה הביתי.




סלטיק – ראן 1:3
סלטיק כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא ערב המשחק, אך היא זה לא הפריע לא להוריד הילוך נגד הקבוצה הצרפתית. לואיס מורגן כבש את השער הראשון בדקה ה-22, ריאן כריסטי הכפיל עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-45 ומייקל ג'ונסטון כבש את השלישי לקבוצה הסקוטית 16 דקות לסיום, מיד לאחר מכן ניר ביטון שפתח על הספסל עלה על כר הדשא. אדריאן אונו כבש שער מצמק עבור ראן בדקה ה-89, שלא ממש שינה את מצב הרוח בשני המחנות.


תוצאות נוספות
דודלאנז' – אפואל ניקוסיה 2:0
גימראייש – סטנדרט ליאז' 1:1
לאציו – קלוז' 0:1
לוגאנו – קופנהאגן 1:0
מאלמו – דינמו קייב 3:4
רוזנבורג – לינץ 2:1
ספורטינג ליסבון – פ.ס.וו 0:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי