שבת בגרמניה: הופנהיים ודורטמונד במאבק על שלב הבתים בצ'מפיונס

בורוסיה דורטמונד
בורוסיה דורטמונד | Gettyiamges

הקבוצה של תומאס טוכל חייבת שלוש נקודות כדי לא לסדר לעצמה חופשת קיץ מקוצרת במוקדמות. המאמן צפוי לעזוב בקיץ למרות שניצחון יביא השיג היסטורי

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

אחת השאלות שנשארו פתוחות בבונדסליגה במחזור האחרון שיתקיים בשבת (16:30, חגיגה גרמנית בספורט1 ו-2) היא מי תעלה ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד או הופנהיים? מחזור לסיום, דורטמונד שלישית רק בזכות הפרש שערים טוב יותר 31+ לעומת 27+.


בורוסיה דורטמונד – ורדר ברמן
השחורים-צהובים אכזבו העונה, והידיעות שתומאס טוכל יעזוב בקיץ, ובמקומו יגיע לוסיאן פברה מאמן ניס ומנשנגלדבאך לשעבר, צוברות תאוצה. הופנהיים מנגד היא סוג של סינדרלה, אחרי שאף פרשן לא נתן לה סיכוי להתמודד על הכרטיס לצ'מפיונס. דורטמונד תארח בזיגנל אידונה פארק את ורדר ברמן המדורגת שמינית לה יש עוד סיכוי לשחק בליגה האירופית.
 


בקרב אחר, פייר-אמריק אובאמיינג ורוברט לבנדובסקי נאבקים על תואר מלך השערים. לחלוץ באיירן מינכן 30 שערים ולחלוץ הגבוני 29. המנהל המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק אמר ש: "ראשי המועדון ישוחחו איתו על העתיד מאחר ופאריס סן ז'רמן וטיאנג'ין קווניג'יאן מעוניינות בו". 



טוכל. מושמץ אבל לא מפסיד בבית
טוכל. מושמץ אבל לא מפסיד בבית


דורטמונד לא הפסידה בבית העונה ואם הבחורים של טוכל לא יפסידו גם מחר, זו תהיה הפעם הראשונה שהם לא הפסידו שנתיים רצופות בבית, וכל זה תחת מאמן שרוצים לשלוח הביתה. הקבוצה סובלת מפציעה נוראית של הקשר יוליאן וייגל אשר עשוי להיעדר מספר חודשים אחרי ששבר את הקרסול, ובמקומו ישחק כנראה גונסלו קסטרו. ברמן הפסידה את כל תשעת משחקיה האחרונים בדורטמונד, לה נותר גם גמר הגביע הגרמני נגד פרנקפורט.


הופנהיים – אוגסבורג

הופנהיים תשחק בבית מול אוגסבורג שעדיין עלולה להתדרדר למקום ה-16, המוליך לפלייאוף נגד הירידה, ותעלה ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות אם תשיג יותר נקודות מדורטמונד, או תסגור פער של ארבעה שערים. סבסטיאן רודי וניקלאס סולה ישחקו את משחקם האחרון לפני שהם עוברים לבאיירן מינכן. שוער הופנהיים מרווין היץ, שהחמיץ את המשחק הקודם בגלל פציעה יחזור כנראה לשחק.


יתר המשחקים: 

עוד משחק מרגש במיוחד יהיה בבוואריה שם האלופה באיירן מינכן תיפרד באליאנץ ארינה מפיליפ לאם וצ'אבי אלונסו, ששניהם יפרשו מכדורגל אחרי המשחק נגד פרייבורג. 



לאם ואלונסו. שלום בפעם האחרונה
לאם ואלונסו. שלום בפעם האחרונה


בצפון גרמניה המבורג תארח את וולפסבורג, כאשר הזאבים עלולים להתדרדר לקרב נגד הירידה. לפני עונה וולפסבורג שיחקה ברבע גמר האלופות, והעונה כבר מינו שלושה מאמנים, ניצחו רק 10 משחקים ב-33, כבשו רק 33 שערים והם בסכנת ירידה.


בנוסף: מנשנגלדבאך – דארמשטט, פרנקפורט – לייפציג, קלן – מיינץ, הרטה ברלין – לברקוזן, אינגולשטט – שאלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי