שטוטגרט והאנובר חזרו לבונדסליגה אחרי עונה אחת

שטוטגרט. חזרה לבונדסליגה
שטוטגרט. חזרה לבונדסליגה | AFP

הדרמה בליגת המשנה בגרמניה הסתיימה בחזרתן של שתי היורדות מהעונה שעברה, בראונשווייג תתחרה מול וולפסבורג על הכרטיס האחרון לליגה הבכירה. מינכן 1860 במשחקי המבחן, וורצבורג ירדה

(גודל טקסט)

הבונדסליגה הסתיימה כבר אתמול, והערב (ראשון) נשמעה גם שריקת הסיום בליגת המשנה בגרמניה ובסיומה נקבע כי שטוטגרט והאנובר חוזרות לליגה הראשונה.

שטוטגרט, שהוליכה את הטבלה לפני שריקת פתיחת המחזור ה-34 והאחרון, שמרה על הפסגה בזכות 1:4 על וורצבורג קיקרס וכאמור זכתה באליפות הבונדסליגה השנייה והשיגה בחזרה את הכרטיס לליגה הבכירה, אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. לעומת זאת, וורצבורג בעקבות ההפסד לא הצליחה לטפס מעל לקו האדום ונשרה לליגה השלישית. 

לשטוטגרט הצטרפה בליגה הבכירה האנובר, שאמנם לא הצליחה לנצח, אולם הייתה זקוקה לנקודה ואותה היא השיגה כשסיימה ב-1:1 בחוץ אצל סנדהאוזן. תומאס פלדל הדהים את האנובר כשכבש בדקה ה-57, אולם הבלם פלוריאן האבנר הצליח לאזן תוך שלוש דקות בלבד והשיב את הקבוצה גם כן אחרי עונה אחת בלבד בליגה השנייה.

מי שנזקקה לשלוש נקודות ולקוות למעידה, בראונשווייג, השיגה את שלה וגברה 1:2 על קרסלרוהה, אולם הפער משתי המוליכות לא נמחק והיא זו שתתמודד עם וולפסבורג, שסיימה במקום ה-16 בליגה הראשונה, על הכרטיס האחרון לעונת הבונדסליגה הבאה.

במקום ה-16 המוביל למשחקי מבחן על ההישארות בליגת המשנה סיימה מינכן 1860, שספגה לקראת הסיום פעמיים, השער השני שקבע ניצחון 1:2 להידנהיים הובקע עמוק בתוספת הזמן, וזו תוצאה שלא הספיקה כדי לעקוף את ארמיניה בילפלד שסיימה ב-1:1 אצל דרזדן ושרדה בליגה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי