מקס קרוזה העפיל לשולחן הגמר באליפות העולם בפוקר

מקס קרוזה
מקס קרוזה | Gettimages

חלוץ ורדר ברמן הגיע לשלב ששת האחרונים בטורניר היוקרתי שמתקיים בלאס וגאס. הפרטים המלאים בפנים

קבוצות: ורדר ברמן
(גודל טקסט)
מקס קרוזה, חלוצה הגרמני של ורדר ברמן, חי את החלום. למחייתו, כפי שכולכם יודעים, הוא משחק כדורגל ומבקיע שערים. אבל מה הוא עושה בזמנו הפנוי? בימים אלו ממש קרוזה בן ה-29 משתתף באליפות העולם בפוקר שמתקיימת בלאס וגאס. האליפות היוקרתית כוללת 58 טורנירים שונים ומסוקרת ב-124 מדינות ברחבי העולם.


כנראה שקרוסה מוכשר גם בטקסס הולדם, אחרת איך תסבירו את זה שהחלוץ העפיל לשולחן הגמר בו ייקחו חלק ששת השחקנים האחרונים ששרדו את הדרך הארוכה. אגב, זו הפעם השנייה שהגרמני מגיע למעמד היוקרתי ואם הוא יתפוס את המקום הראשון בסיומו של הטורניר הוא יזכה ב-110 אלף דולר. לא רע בכלל.




קרוזה בן ה-29 החל את הקריירה הבוגרת שלו במדי ורדר ברמן. ב-2009 הוא עבר לפ.צ. סנט פאולי, ששיחקה אז בליגה השנייה. לאחר שלוש שנים קרוזה עבר לפרייבורג אותה הוביל אל המקום החמישי והמפתיע בבונדסליגה. כעבור שנה בלבד בורוסיה מנשנגלאדבך התרשמה מהחלוץ שכבש 11 שערים והחתימה אותו על חוזה לארבע שנים. הגרמני הבקיע 23 שערים בשנתיים במדי קבוצתו החדשה ולאחר מכן נדד לוולפסבורג ולאחר עונה אחת בלבד הוא שב לוורדר ברמן. 


Werder Bremen'in oyuncusu Max Kruse, Las Vegas'ta düzenlenen Dünya Poker Şampiyonası'nda dördüncü oldu. ♠️♥️ pic.twitter.com/issyGKOovq

— SportifyTR (@sportifytr) June 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי