צפו: באיירן זכתה בגביע טלקום עם 0:2 על ברמן, בכורה לחאמס

חאמס רודריגס מול מקס קרוזה
חאמס רודריגס מול מקס קרוזה | צילום: Gettyimages

תומאס מולר כבש את הראשון ובישל לברנאט את השני בגמר טורניר הידידות, הרכש הנוצץ מריאל מדריד עלה לשחק לראשונה במדים האדומים

(גודל טקסט)
באיירן מינכן זכתה בגמר טוניר טלקום אחרי שגברה בגמר 0:2 על ורדר ברמן משערים של תומאס מולר וחואן ברנאט, כשחאמס רודריגס הושאל השבוע מריאל מדריד ערך הופעת בכורה בקבוצה.


מולר העלה ליתרון את הבווארים ל-0:1 בדקה ה-13 משער נהדר מחוץ לרחבה ובדקה ה-33 בישל לברנאט את השער השני אחרי דאבל פס נהדר, אך שתי דקות לאחר מכן החלוץ החטיא מהנקודה הלבנה והתוצאה נשמרה עד שריקת הסיום, 0:2 לבאיירן מינכן.




הבווארים הם גם שיאני הזכיות של התחרות, עשו זאת ארבע פעמים בעבר והם היחידים שהשתתפו בכל 8 המהדורות של הטורניר טורניר הידידות בחסות חברת התקשורת הגרמנית, המסתיים תוך שעות ספורות. הוא כולל שני חצאי גמר, משחק על המקום השלישי ובסופו של יום את הגמר – כאשר כל משחק אורכו 45 דקות בלבד, ובמידה שיש שוויון עוברים לדו קרב מהנקודה הלבנה.




חאמס. בכורה באדום (AFP)

 

באיירן מינכן, שלמעשה הגיעה לשמור על התואר מהטורניר האחרון שנערך דווקא בחורף שעבר, בינואר 2017, החלה את דרכה בחצי הגמר מול הופנהיים והציגה את הרכש החדש קורנטן טוליסו שהגיע מליון ולצדו שיחקו מרבית הכוכבים, בעוד הקולומביאני דווקא נותר על הספסל. הראשון למצוא את הרשת ולמעשה כובש השער היחיד במשחק היה רוברט לבנדובסקי, שקבע 0:1 בבעיטה נפלאה מהאוויר. לבנדובסקי הוא גם מלך השערים של הטורניר לדורותיו עם שישה כיבושים, מקדים את טוני קרוס, פרנק ריברי וסון יונג-מין עם שלושה שערים כל אחד.




בחצי הגמר הראשון כאמור ניצחה ורדר ברמן, שגברה על בורוסיה מנשנגלדבאך מהנקודה הלבנה בתוצאה 3:5 אחרי 0:0 ב-45 דקות. במשחק על המקום השלישי ניצחה הופנהיים את גלדבאך 5:6 מהנקודה הלבנה.




טוליסו במדי באיירן מינכן בפעם הראשונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי