באיירן מינכן תוכל להיפרד מאנצ'לוטי ללא פיצויים

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | צילום : GettyImages

לפי ESPN, בחוזהו של המאמן קיים סעיף לפיו המועדון רשאי לפטר אותו אם לא יהיה מרוצה ממנו. נאגלסמן התנצל בפני האיטלקי. הרוחות בבוואריה עדיין סוערות בגלל סירובו של ריברי להתחלף

(גודל טקסט)

כנראה שבאיירן מינכן תיפרד בקיץ הקרוב ממאמנה קרלו אנצ'לוטי, למרות שחוזהו יסתיים רק בעוד שנתיים. לפי ESPN, כדי להיפטר מהמאמן, המועדון לא יצטרך לפטר אותו ולשלם לו פיצויים מאחר שיש סעיף בחוזהו של האיטלקי לפיו אפשר להיפרד ממנו כבר בקיץ הקרוב אם הקבוצה לא מרוצה ממנו.

לפי הידיעה שפורסמה, כנראה שאנצ'לוטי בן ה-58 רוצה לחזור לאמן בקיץ הקרוב קבוצה בפרמייר-ליג. האיטלקי אימן בהצלחה את צ'לסי במשך שתי עונות בהן זכה באליפות, גביע ומגן הקהילה, אבל פוטר גם משם על ידי רומן אברמוביץ' ב-2011.

בגרמניה פורסם שהמועמד להחליף את אנצ'לוטי הוא מאמן הופנהיים יוליאן נאגלסמן, שאמר השבוע אחרי שניצח בליגה 0:2 את הבווארים: "באיירן כבר נמצאת בחלומות שלי. אני מחפש בית במינכן". ההצהרות שלו עוררו גל תגובות מכל הצדדים והמאמן הצעיר בן ה-30 הבין שהגזים בהצהרות שלו. "אני מצטער שהדברים שלי עוררו הד כזה גדול וגרמו לעוגמת נפש אצל מי שנפגע", אמר מאמן הופנהיים, שלפי הדיווח גם שלח לאנצ'לוטי הודעת התנצלות בוואטסאפבה כתב: "תמחק את מה שאמרתי. זאת היתה אי הבנה".


נאגלסמן. התנצל בוואטסאפ (AFP)

בגרמניה מדווחים שבבאיירן עדיין לא שקט בגזרת פראנק ריברי שהתרגז על החילוף שלו בניצחון 0:3 על אנדרלכט בליגת האלופות. המנהל הספורטיבי, חסן סליהמיצ'יץ', אמר: "זה לא מתאים מה שהוא עשה ואני אדבר איתו" על זה. גם שוער באיירן מנואל נוייר שוחח עם הצרפתי העצבני והמאמן אנצ'לוטי אף סירב ללחוץ את ידו ואמר: "זאת לא התנהגות". "ריברי עצוב בימים אלה", נכתב ב"בילד". "הוא אוהב לתת מאה אחוז ולא מבין למה מבקרים אותו בגלל התנהגות הגיונית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי