מכה לבאיירן: נוייר שבר את כף הרגל וייעדר מספר חודשים

נוייר
נוייר | AFP

השוער שרק שב מפציעה ארוכה שבר את כף רגלו באימון לפני שאלקה צפוי לעבור ניתוח שישביתו בין חודשיים לשלושה

(גודל טקסט)
חוסר המזל של באיירן מינכן נמשך ולמרות הרצון לשים בצד את הצרות, הקבוצה ספגה היום (שני) עוד מכה. ב"בילד" מדווחים שמנואל נוייר השוער שבר את כף רגלו וייעדר מספר חודשים נוספים. 


השוער רק שב מפציעה לאחרונה לאחר שלא פתח את העונה בזמן ונפגע ב-0:4 על מיינץ בשבת וכעת צפוי לעבור ניתוח ולהיעדרות ממושכת. שוער נבחרת גרמניה התלונן על כאבים ונבדק במתקן האימונים של הקבוצה אחרי אימון לפני המשחק נגד שאלקה (שלישי, 21:30, ספורט1). האבחנה המיידית היתה שבר בכף רגל שמאל.



נוייר סובל מחוסר מזל מתמשך עם הפציעות. בסוף מארס הוא נפצע בכף רגלו ונזקק לניתוח שם הוכנס לו מסמר. למרות זאת אחרי שהתאושש שבר שוב את רגלו במשחק בחצי גמר האלופות נגד ריאל מדריד. אחרי טיפול שגרתי הוא נזקק להרבה יותר זמן לחזור ורק ב-26 באוגוסט חזר לשחק ב-0:2 על ורדר ברמן במסגרת המחזור השני.


כעת צפויה לו החלמה ארוכה והקבוצה תיאלץ להסתפק בשוער השני שלה סוון אולריך ששיחק שישה משחקי ליגה בגלל הפציעה של נוייר בשנה שעברה. והשנה. 


Bild: Neuer suffered a new foot injury. he had to stop today's training session. it was revealed that he broke left foot!

Heart attack pic.twitter.com/kMzmYkaF6B

— Bayern mania (@Bayern_mania) September 18, 2017

עוד לפני האימון המאמן קרלו אנצ'לוטי הודיע על שביעות רצונו מהחזרה של השוער לעניינים אבל כעת ייאלץ להתמודד עם הפגיעה החדשה כאשר שוק ההעברות כמובן סגור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי