בדורטמונד כועסים על השחצנות של אובמיאנג: "בעט רע"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

הצהובים שחורים לא אוהבים את התנהלותו של החלוץ מגאבון, שהחמיץ ברשלנות פנדל ב-1:2 על אאוגסבורג. "בילד": "דורטמונד ניצחה למרות אובמיאנג". אצל המפסידה כועסים על השופט: "דפק אותנו". צפו בתקציר

קבוצות: אאוגסבורג
(גודל טקסט)

בבורוסיה דורטמונד זועמים על פייר אמריק אובמיאנג. במהלך הניצחון אמש (שבת) 1:2 על אאוגסבורג, החלוץ מגבון בעט בזלזול כדור עונשין מ-11 מטרים ונעצר על ידי שוער היריבה. "הפעם דורטמונד ניצחה לא בזכות אובמיאנג, אלא למרות אובמיאנג", נכתב ב"בילד", שסיפר שבמועדון מרגישים שהשחקן מתנהג בשחצנות גדולה שלא מתאימה לשחקן מקצוען.

המאמן פיטר בוס אמר: "הוא בעט רע. זה היה טוב לאוגסבורג ואולי הכניס אותנו ללחץ בדקות האחרונות שלא לספוג את השוויון, אבל יש לו לדעתי שני משחקים כאלה בעונה ואחד מהם היה עכשיו". שוער דורטמונד רומן בורקי הוסיף: "אובה ביום טוב היה מכניס את הפנדל הזה, אבל מגיע קרדיט גם לשוער אאוגסבורג שהיה לו חוש ריח מצוין להיכן הכדור ייבעט".

הקפטן סוקרטיס דווקא ניסה להרגיע: "הוא יכול גם להחמיץ. אנחנו לא מעירים לו. הוא הבועט הכי טוב שלנו. היינו עייפים היום בגלל המשחק מול ריאל מדריד, אבל בשונה מהעונה שעברה ניצחנו. בשנה שעברה היינו מפסידים את המשחק הזה. אני יכול להבטיח לכם". למרות דבריו של הבלם היווני, אובמיאנג החמיץ ארבע פנדלים משבעת האחרונים שבעט.

מנגד, באאוגסבורג עלו טענות קשות נגד השיפוט. החלוץ האיסלנדי אלפרד פינבוגאסון זעם: "השופט דפק אותנו. הוא היה הכל חוץ משופט ביתי".

פייר אמריק אובמיאנג. שחצן? (AFP)
פייר אמריק אובמיאנג. שחצן? (AFP)

באיירן מינכן (בחוץ מול הרטה ברלין) והופנהיים (בחוץ מול פרייבורג) ינסו לצמצם היום את הפער מדורטמונד שנמצאת בפסגה. לשוורצגלבן יש 19 נקודות, הופנהיים עם 14 ובאיירן 13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי