אובמייאנג הודה: היית קרוב לעזוב, דורטמונד היא המשפחה שלי

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

הגבונזי חשף ב"בילד": "היה הסכם שאם תהיה הצעה הוגנת אעזוב, זה לא קרה וחלון ההזדמנויות נסגר". אחד חדש ייפח בינואר או בקיץ הבא?

(גודל טקסט)

פייר-אמריק אובמיאנג חלוצה הגבונזי של דורטמונד נחשב לאחד הטובים והכי מבוקשים בשוק השחקנים. בחלון ההעברות האחרון היו לא מעט ידיעות ורמזים על מעבר כשריאל מדריד היא היעד המועדף שלו, אבל בפעם הראשונה הוא מודה בכך שסיכם עם קבוצתו על עזיבתו אם תגיע הצעה הולמת. גם המנהל המקצועי מיכאל צורק הודה שהיה חלון אפשרויות כזה עבור החלוץ.


בראיון ל"בילד" מודה לראשונה אובבמיאנג שאכן היה הסכם כזה, אבל למזלו של המאמן פיטר בוס הדבר לא יצא לפועל. כיום הגבונזי מלך השערים של הקבוצה בכל המסגרות עם 13 שערים עד כה ומוליך את הקבוצה למקום הראשון בבונדסליגה. "סיכמתי עם ההנהלה בצורה הכי גלויה שיש על מהלך אפשרי כזה, אבל שום דבר לא קרה. לא רציתי לעזוב בגלל שהיו לי בעיות במועדון. תמיד הרגשתי נוח מאוד בקבוצה ובעיר דורטמונד וזה נכון גם עכשיו. דורטמונד היא המשפחה שלי", הסביר.

 



כעת לפי דורטמונד חלון ההזדמנויות נסגר, אבל הגבונזי שחתום עד 2020 הבהיר בראיון שהעובדה שדורטמונד הסכימה למכור אותו עשויה להביא להתעניינות נוספת כנראה בקיץ הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי