לבנדובסקי: "אנצ'לוטי שילם את המחיר כי זו באיירן"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | AFP

חלוץ באיירן מינכן בראיון: "קודם חשוב שנעלה לשלב הבא באלופות", "לא רודף אחרי כדור הזהב", "הפער מדורטמונד מחיק". וגם: השמועות על מעבר לריאל והמונדיאל ברוסיה

(גודל טקסט)

אחרי ימים מורטי עצבים במוקדמות מונדיאל 2018, פולין הבטיחה לעצמה את הכרטיס לרוסיה בקיץ הבא. אחד הגורמים הבלעדיים לכך הוא בלי צל של ספק, רוברט לבנדובסקי. החלוץ המופלא של באיירן מינכן, שהפך לגדול המבקיעים בתולדות הנבחרת הפולנית, העניק היום (חמישי) ראיון ל-ESPN בו סיפר על הגביע העולמי, הפרידה מקרלו אנצ'לוטי והמרדף אחרי כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי.

על הפרידה מאנצ'לוטי בחר החלוץ לספר: "בעונה הראשונה עם קרלו שיחקנו טוב, ואני בטוח שללא הפציעה שלי מול ריאל מדריד, היינו משיגים יותר. במועדון כמו באיירן מינכן קשה לקבל הפסדים ויכולת טובה, אני מניח שבגלל זה הוא שילם את המחיר".

פתיחת העונה הפושרת של הבווארים: "יש לנו משימות לעמוד בהן, והראשונה היא העפלה לשלב הבא בליגת האלופות. בליגה, יש פער של חמש נקודות מבורוסיה דורטמונד וזה משוה שאפשר למחוק. מאמן חדש הגיע, הוא בטוח ידע להחזיר אותנו למסלול הנכון".


מי אמר ריאל? (AFP) 

השמועות אודות מעבר לריאל מדריד: "כנראה צריך לשאול את מי שכותב ומדבר על זה. מעולם לא אמרתי שריאל היא מועדון החלומות שלי, שווה לשאול את קרל היינץ רומיניגה אם הוא באמת אמר שזה היעד הבא שלי".

כדור הזהב: "ההצלחה בבאיירן והנבחרת חשובה לי הרבה יותר מהתואר הזה. אני נחוש לזכות בליגת האלופות, בליגה ובגביע הגרמני. הפוקוס שלי מעולם לא היה במרדף אחרי כדור הזהב".

המונדיאל: "יש לנו סגל מרשים מאוד בנבחרת, עם הרבה פוטנציאל. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות דברים נפלאים ברוסיה, זה כמובן תלוי בהגרלה".

מי אשם? אנצ'לוטי והחברים בבאיירן (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי