היינקס: ברור שהייתי לחוץ. ניסיון קודם לא עוזר במצבים כאלה

יופ היינקס עם תומאס מולר
יופ היינקס עם תומאס מולר | Gettyimages

המאמן החדש-ישן של באיירן מינכן התייחס לחזרה לקווים ב-0:5 על פרייבורג: "צריך להראות לשחקנים שאתה אחד מהם". מרטינס שלל את האפשרות שנפצע קשה. בוס כועס על הגנת דורטמונד

(גודל טקסט)
יופ היינקס נראה כאילו לא עברו יותר מארבע שנים מאז עזב את באיירן מינכן, או 1,596 ימים אחרי שהוביל אותה לטרבל ליתר דיוק. גם 72 שנותיו לא ניכרות עליו. הוא רק חזר ובאיירן נראתה כמו הקבוצה של הימים ההם, כשמחצה 0:5 את פרייבורג באליאנץ ארנה עם הניצחון הכי גדול שלה בליגה העונה. תוסיפו לכך את העובדה שבורוסיה דורטמונד הפסידה 3:2 ללייפציג בבית והפער בין הקבוצות הצטמצם לשתי נקודות בלבד.


ה"בילד" ערך תצפית על היינקס, שהצטייד במשקפיים מהודרים, וקבע שהוא עמד 46 דקות, הריע חמש פעמים לשערים שהובקעו והתעצבן שלוש פעמים. אחרי המשחק אמר: "ברור שהייתי לחוץ. זה היה לא נורמלי אם הייתי בא למגרש רגוע לגמרי. הניסיון הקודם לא עוזר במצבים כאלה, זו כמו התחלה חדשה. המאמן חייב לשדר לשחקנים שהוא אחד מהם ולחוץ כמוהם כדי להצליח".




בנוסף, ציין היינקס את השינויים שעשה בקבוצה: "אנחנו צריכים לשחק גם הגנתי, זה דבר בסיסי בכדורגל. במחצית הראשונה לא ביצענו את זה מספיק טוב, אבל בחצי השני זה היה מושלם. לא איפשרנו לפרייבורג להגיע לאף מצב. מעודד אותי שהקבוצה המשיכה ללחוץ ולשחק באותו קצב גם אחרי ה-0:2 וה-0:4. יש לנו עוד הרבה מה לשפר ואני רוצה להמשיך לעבוד עם הקבוצה".



היינקס. הראה לשחקנים שהוא לחוץ כמוהם (Gettyimages)


תומאס מולר, שקיבל שוב את המפתחות מהיינקס והיה אחראי לשער הראשון שנרשם כעצמי, אמר: "חילוף מאמנים הוא דבר חשוב, אבל זה קודם כל ברגליים שלנו השחקנים להצליח. אין משחק מושלם בכדורגל, אבל מה שהצגנו היה קרוב לשלמות. בינתיים נשמור על הרגליים על הקרקע ונתכונן למשחק הבא". חאבי מרטינס שנפצע בכתפו והוחלף בדקה ה-70, טען שהפציעה לא רצינית ולא ייעדר זמן רב מהמגרשים כפי שחששו תחילה.


It won't be a long pause, just some days to be back… anyways very happy for the victory and proud of my teammates! pic.twitter.com/tbEbF1q3og

— Javi Martínez (@Javi8martinez) October 14, 2017


לעומת באיירן, פיטר בוס כעס על הגנת דורטמונד שספגה הפסד 3:2 ביתי לא קל מול לייפציג. השוורצגלבן הפסידו בבית אחרי 41 משחקים וההולנדי אמר: "שלחנו יותר מדי כדורים אחורה ועשינו יותר מדי טעויות בהגנה. זה לא המשחק הרגיל שלנו. כשניסינו לשנות זאת במחצית השנייה כבר היינו בפיגור 3:1 והרחיקו לנו שחקן".


@BVB's last #Bundesliga home defeat?

04.04.15 – 924 days ago

Well played, @RBLeipzig_EN#BVBRBLpic.twitter.com/HB3RBXMuEr

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) October 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי