צפו: שער ובישול לבורגסטולר, 0:2 לשאלקה על מיינץ

גויידו בורגסטולר
גויידו בורגסטולר | אתר רשמי

המחזור התשיעי בבונדסליגה נפתח עם ניצחון של הכחולים מגלזנקירשן, שעלו לפחות זמנית למקום הרביעי. גורצקה כבש ראשון. בצרפת: אוסקר גרסיה וסנט אטיין נכנעו למונפלייה

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
 המחזור התשיעי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) ובסיום המשחק הראשון והיחיד שנערך, שאלקה רשמה ניצחון שני ברציפות, אחרי שלפני כן לא ניצחה שלושה משחקי ליגה רצופים, לאחר שגברה 0:2 ביתי על מיינץ.


הכחולים מגלזנקירשן עלו ליתרון מהיר כבר אחרי 13 דקות, אז מסירה נפלאה של גויידו בורגסטולר האוסטרי מצאה את לאון גורצקה באחד על אחד וכל שנותר לקשר נבחרת גרמניה הצעיר היה לגלגל פנימה.




השליטה במשחק הייתה כמעט כולה של שאלקה, אך מצבים רבים לא נרשמו, והשער השני הובקע רק בדקה ה-74, אז כדור קרן משמאל לזכות שאלקה מצא את ראשו של נאלדו, רנה אדלר בין הקורות של מיינץ הצליח להציל שער בטוח, אבל המאבק על הכדור החוזר יצר ערבובייה ובסופה היה זה בורגסטולר ששלח את הרגל, הוסיף לבישול גם שער וקבע את תוצאת המשחק.


Welcome to the @VELTINSarena, Bibiana Steinhaus! #S04M05 1-0 pic.twitter.com/KkIqlgDIAs

— FC Schalke 04 (@s04_en) October 20, 2017


בזכות הניצחון, שאלקה, לפחות זמנית, במקום הרביעי עם 16 נקודות במאזנה, בעוד מיינץ מדורגת 11 עם 10 נקודות ועלולה בסיטואציה מסוימת לסיים את המחזור באיזור התחתית.


אוסקר גרסיה וסנט אטיין נכנעו בביתם למונפלייה
בליגה הצרפתית היה זה המחזור העשירי שיצא הערב לדרך ובסיום המשחק הראשון היו אלה סנט אטיין ואוסקר גרסיה שרשמו הפסד שלישי העונה, הפעם בביתם, 1:0 למונפלייה.


איסק אמבנזה הבלגי היה כובש השער היחיד במשחק ובעקבות ההפסד אקס מכבי ת"א וקבוצתו עלולים בסיום המחזור לצנוח מהמקום השלישי, כעת הם מדורגים במקום רביעי בשל הפרש שערים נחות משל מארסיי, שתפגוש את פ.ס.ז' בהמשך השבוע, כשלכל אחת 17 נקודות. לעומת זאת, האורחים ממונפלייה טיפסו לפחות זמנית למקום השמיני כשבמאזנם 15 נקודות. היה זה ניצחון שני ברציפות אחרי 0:2 על ניס במחזור שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי