צפו בתקצירים: דורטמונד סיימה ב-2:2, באיירן ניצחה והשתוותה בפסגה

קורנטן טוליסו
קורנטן טוליסו | צילום : GettyImages

הבווארים גברו על המבורג 0:1 משער טוליס והחבורה של פיטר בוס כבר הוליכה 0:2 עם שערים של שהאין ופיליפ, אבל האלה ו-וולף איזנו, 14 דקות לטוואטחה. 1:5 אדיר ללברקוזן מול גלדבאך, 0:1 חשוב לשטוטגרט

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) כשהמוליכה בורוסיה דורטמונד חזרה לנצח עם 0:2 אצל פרנקפורט. לברקוזן מחצה את מנשנגלדבאך עם 1:5. באיירן מינכן ניצחה את המבורג 0:1 והשתוותה לשוורצגלבן בפסגה הטבלה, כשלשתי הקבוצות 20 נקודות.



המבורג – באיירן מינכן 1:0

הבאוורים ניצלו את המעידה של דורטומנד מול פרנקפורט, והצליחו להשוות את מאזן הנקודות ל-20 כמו לחבורה של פטר בוס שבמקום הראשון. מנגד, המבורג נשארה במקום ה-15 עם 7 נקודות. המחצית הראשונה לא הייתה מרובת אירועים, למעט תיקול חריף מאחור של גדעון ג'ונג על קינגסלי קומאן. שחקנה של המבורג ספג כרטיס אדום ישיר ועל כר הדשא התפתחה מהומה. המחצית השנייה החלה בסערה, כשבדקה ה-52 קורנטן טוליסו הצעיר כבש מקרוב, והעלה את באיירן ליתרון מבישול של תומאס מולר. חניכיו של יופ היינקס שמרו על התוצאה עד שריקת הסיום.


המהומה בין שחקני באיירן להמבורג לאחר ההרחקה (gettyimages)
המהומה בין שחקני באיירן להמבורג לאחר ההרחקה (gettyimages)


פרנקפורט – דורטמונד 2:2

אחרי ה-3:2 ללייפציג וה-1:1 המאכזב אצל אפואל ניקוסיה, השוורצגלבן המשיכו לדעוך. מריו גצה עלה בהרכב להופעתו ה-100 במועדון וראה אחרי 18 דקות את מארק ברטרה הספרדי מסדר לנורי שהאין את שער היתרון. בדקה ה-57 מקסימיליאן פיליפ הנפלא כבש את החמישי שלו העונה וקבע 0:2. נגמר? ממש לא. בדקה ה-64 סבסטיאן האלה הצרפתי צימק בפנדל ואחרי ארבע דקות כדור עומק נפלא של מיאט גאצ'ינוביץ' מצא את מריוס וולף שאיזן ל-2:2. טאלב טוואטחה נכנס בדקה ה-76 כמחליף.



בורקי במאבק עם ייטרו ווילמס (Gettyimages)


לייפציג – שטוטגרט 0:1

החבורה ממזרח גרמניה ממשיכה להיצמד לצמרת הגבוהה. שער של מרסל סביצר בדקה ה-23 העניק לראלף האזנהוטל ניצחון חשוב אחרי הניצחון על דורטמונד בשבוע שעבר. אופי בהחלט יש להפתעת העונה שעברה.


בורוסיה מנשנגלדבאך  – לברקוזן 5:1 

לברקוזן רשמה ניצחון שני ברציפות ועשתה צעד משמעותי לעבר מרכז הטבלה עם הצגה. הפתיחה הייתה שייכת דווקא למארחת. תורגן הזאר סידר לפביאן ג'ונסון שער קל בדקה ה-7, אך המחצית השנייה הייתה כולה של האורחת. סוון בנדר איזן בדקה ה-48 עם נגיחה מושלמת אחרי קרן של קאי האברץ. לאון ביילי הפך עם בעיטה מסובבת בדקה ה-59 ויוליאן ברנדט (61) הוסיף את השלישי בסיומה של התקפת מעבר מושלמת. ההפסד הפך לתבוסה עם שער של קווין וולנד בדקה ה-69 אחרי בישול של וונדל הברזילאי והפיני המוכשר יוהאן פויאנפולו נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-81.



שחקני לברקוזן חוגגים (gettyimages)


משחק נוסף:

אאוגסבורג – האנובר 2:1

(מיכאל גרגוריץ' 33 / ניקלאס פלקרוג 76, 89)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי