בגלל טכנולוגיית הווידאו: הומלס ומנג'ר לייפציג היו קרובים לעימות פיזי

מאטס הומלס וראלף רגניק
מאטס הומלס וראלף רגניק | צילום : GettyImages

במחצית משחק הגביע, שנגמר בניצחון 5:6 לבאיירן בפנדלים, ראלף רנגניק רצה להראות במכשיר הסלולרי לשופט שהוא טעה כשלא שרק פנדל, הבלם מנע זאת ממנו וכמעט התפתחה תגרה. רובן: היינקס הביא לנו מזל". צפו בתקציר

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
בתום מותחן מטורף בגביע הגרמני באיירן מינכן ניצחה אמש (רביעי) את לייפציג 5:6 בפנדלים, לאחר 1:1 בסיום המשחק. ה"בילד" הגרמני כינה את המשחק הדרמטי כ"מלחמה" וטען שזה היה אחד המשחקים המרגשים והמטורפים שהיו עד כה העונה.


לא מעט אירועים מעוררי מחלוקת התרחשו במשחק, והמרכזי בהם היה שריקת הפנדל שלייפציג לא קבילה לטענה לאחר שאמיל פורסברג תוקל על ידי ארתורו וידאל, שגם תפס לו בחולצה, מחוץ לרחבה. לאחר התייעצות של השופט עם הקוון, שהיה במרחק רב מהאירוע, הוחלט לא לשרוק פנדל. במפעל הגביע לא משתמשים בטכנולוגיית הווידאו, ולכן במחצית מנהלה הספורטיבי של לייפציג, ראלף רנגניק, לרדת מהיציע אל כר הדשא ולהראות לשופט במכשיר הסלולרי שלו שהוא טעה. מי שמנע מרגניק להגיע לשופט היה דווקא מאטס הומלס מבאיירן, ובין השניים כמעט התפתחה תגרה. לעומת זאת, דווקא הרחקתו של נבי קייטה הייתה במקום.



פורסברג בכל זאת כבש פנדל בדקה ה-68, כשאנשי באיירן טענו שגם באירוע הזה ההחלטה הייתה מוטעית. שוער של באיירן, סוון אולריך, היה גיבור המשחק כשהדף את הפנדל האחרון של טימו ורנר, למרות שיש לו מעט ניסיון במשחקים כאלו מותחים. אולריך אמר לאחר המשחק: "לעצור פנדלים זה הדבר הכי מעצבן והכי מותח בעולם, אבל אני שמח שעזרתי לחברים שלי".

Sven #Ulreich: "I'm just happy that
I could help the team!" #RBLFCB#MiaSanMiapic.twitter.com/H7A3gLzl4i

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 25 באוקטובר 2017


יופ היינקס אמר בסיום: "פנדלים הם כמו רולטה רוסית, אבל השחקנים שלנו היו דרוכים ובעטו בצורה הכי טובה האפשרית".

Heynckes: "Penalty shootouts are always a lottery. My players were very concentrated and converted their spot-kicks well!" #DFBPokal#RBLFCBpic.twitter.com/1TDlZsthlH

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 25 באוקטובר 2017

אריאן רובן, שקבוצתו תשחק שוב נגד לייפציג בליגה במחזור הקרוב, הוסיף: "זה היה משחק ברמה הכי גבוהה האפשרית. ניצחנו כבר ארבעה משחקים תחת היינקס. כנראה שהוא הביא לנו גם מזל. עם עשרה שחקנים הם הובילו עלינו 0:1, אבל אחרי שהשווינו היו לנו הרבה הזדמנויות".


הומלס ורנגניק על סף התקטטטות (gettyimages)
 הומלס ורנגניק על סף התקטטטות (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי