בואטנג: "ההרכב של אנצ'לוטי היה מוזר, היינו בשוק"

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | צילום:AFP

בלם באיירן מינכן ונבחרת גרמניה סיפר על הפרידה מהמאמן האיטלקי: "האימונים שלו היו שונים ממה שהכרנו, מול פ.ס.ז' שמענו שלא נשחק ולא היה שום הסבר לכך"

(גודל טקסט)

 עידן קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן הסתיים בצורה רעה מאוד מבחינת המאמן האיטלקי, כזכור הפיטורים הגיעו בספטמבר לאחר 3:0 לפאריס סן ז'רמן בליגת האלופות ופתיחה רעה בבונדסליגה, ובלם הבווארים ג'רום בואטנג התראיים היום (שישי) וסיפק זווית נוספת להיפרדות הצדדים.

בואטנג היה אחד השחקנים שזכו לקרדיט מועט העונה תחת אנצ'לוטי, דבר שהשתנה מאז יופ היינקס חזר למועדון כמאמן הראשי, והבלם חשף לראשונה את חוסר התמיכה במאמן שהגיע לשיאו בעקבות ה-3:0 לסגנית אלופת צרפת, המשחק שכאמור אחריו הוא קיבל את הודעת הפיטורים.

"זה היה הרכב מוזר", הודה בואטנג, "ישבנו בחדר ההלבשה וחמישה מאיתנו שמענו שעה וחצי לפני המשחק שאנחנו לא נשחק – ככה בלי בפתאומיות וללא שום הסבר. השחקנים היו בשוק, זה כל מה שאני יכול לומר", סיפר הבלם כשהוא מתכוון בין השאר לאריאן רובן, פרנק ריברי ומאטס הומלס, כמובן מכוכביה הגדולים של הקבוצה.


בואטנג. תחת היינקס דברים עובדים טוב יותר, בינתיים (Gettyimages)

בהמשך ישיר לטענות השחקנים על רמת האימונים, הדיווחים היו שאריאן רובן אף התלונן על כך שבקבוצה הצעירה האימונים קשים יותר מאשר שלהם, אמר בואטנג: "האימונים היו שונים ממה שהכרנו. כשחקן אתה רק יכול לומר לעצמך לתת 100 אחוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי