אובמיאנג מבוקש באנגליה. ואצקה: אסור לזלזל במה שקרה בפיגוע

בורוסיה דורטמונד
בורוסיה דורטמונד | Getty

צ'לסי וליברפול רוצות לצרף את החלוץ ינואר. בדורטמונד מנסים למצוא פתרונות למשבר, וכבר שוחחו עם אנשי מקצוע לגבי מצבם המנטלי של השחקנים בעקבות פיצוץ האוטובוס בעונה שעברה. באיירן מעוניינת ביואכים לב

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד נחושה לצאת מהמשבר. אחרי ה-4:4 המטורף מול שאלקה בדרבי, והדיווחים אודות המשך דרכו של פטר בוס בקבוצה – במועדון סימנו היום (שלישי) בעיה חדשה. על פי ראשי דורטמונד, השחקנים סובלים מחולשה מחשבתית. הסיבה לבעיה נעוצה במפגש מול מונאקו בליגת האלופות בעונה שעברה, אז פיצוץ האוטובוס הוביל לסערת ענק ופציעה של מארק ברטרה.


בראיון ל'בילד' המקומי סיפר יואכים ואצקה: "אסור לנו לזלזל במה שקרה לנו בפיגוע. היה לזה אפקט פסיכולוגי קשה על השחקנים, שכנראה יוצא החוצה רק עכשיו. מדובר בפוסט טארומה, שיכולה לצאת אל האור אחרי כמה חודשים. המוח תמיד מנסה להדחיק את האירועים האלה. שוחחתי עם אנשי מקצוע שאמרו לי שאירועים כאלה יכולים להשפיע אחרי חצי שנה".



חלק משחקני דורטמונד יאלצו לחזור אל הרגעים הקשים מהפיגוע כשהם יעידו במשפט נגד מארגני הפיצוץ ב-21 בדצמבר. ואצקה גם התייחס לסוגיה הזו: "אנחנו לא עושים עניין מהפיגוע, זה לא אליבי למה שקורה לנו, אבל אין ספק שהיה לנושא הזה השפעה".


בתוך כך, דווח שדורטמונד החליטה למכור בינואר את פייר-אמריק אובמיאנג, כשליברפול וצ'לסי הן שתיים מהקבוצות שמעוניינות בשחקן. לצהובים-שחורים נמאס מהבעיות המשמעת של החלוץ, ויש הרגשה במועדון שהוא לא נותן את המאחה אחוז שלו.


פייר-אמריק אובמיאנג. יעבור לאנגליה בינואר? (AFP)פייר-אמריק אובמיאנג. יעבור לאנגליה בינואר? (AFP)



אובמיאנג כבש ב-4:4 מול שאלקה בשבת האחרונה, אבל גם הורחק בכרטיס אדום בגלל עבירה טיפשית שהשאירה את קבוצתו בעשרה שחקנים במצב 2:4 לטובתה. פטר בוס אמר על ההרחקה: "זה הרס לנו את המשחק".


אנטוניו קונטה מעוניין לחזק את החלק ההתקפי של צ'לסי, וה"מירור" פירסם שהבלוז קיבלו אותות שאובמיאנג יהיה פנוי בחלון העברות בינואר. החלוץ מגבון הבקיע מתחילת הוענה 17 שערים ב-19 משחקים בכל המסגרות, אבל באחרונה כמעט ולא הבקיע וגם הושעה ממשחק ליגת האלופות.


בליברפול עשויים לחפש חלוץ אם דניאל סטארידג', שקיבל צ'אנס ופתח נגד צ'לסי אחרי שהתלונן שהוא לא משחק, יחליט לעזוב.

יואכים לב. יחזור לליגה אחרי 12 שנים? (AFP)
יואכים לב. יחזור לליגה אחרי 12 שנים? (AFP)


בינתיים, בתקשורת הגרמנית טענו הבוקר כי באיירן מינכן מעוניינת שיופ היינקס יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. התכנון של הבווארים הוא לצרף את יואכים לב. אולם, מאמן הנבחרת הגרמנית, שישלים 12 שנה בתפקיד בקיץ, מעוניין לנוח במשך שנה אחרי הגביע העולמי. לב, שהוזכר כמועמד לריאל מדריד, עשוי להעדיף את באיירן בשל העובדה כי היא תהיה מוכנה לתת לו את האפשרות לנוח במשך שנה שלמה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי