מיכאל צורק: רוצים לעשות מהפכה יחד עם בוס

פיטר בוס
פיטר בוס | צילום מסך מתוך "בילד"

למרות שבורוסיה דורטמונד לא ניצחה כבר 64 ימים, בקבוצה תומכים במאמן ההולנדי, שסופג ביקורות בתקשורת הגרמנית: "בוס לא מצליח לבנות מחדש את הקבוצה כבר שבועות"

(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של בורוסיה דורטמונד, מיכאל צורק, טען אחרי ה-1:1 אתמול של השוורצגלבן מול באייר לברקוזן שהתפקיד של פיטר בוס עדיין לא בסכנה, למרות עשרה משחקים ללא ניצחון, מהם שבעה בבונדסליגה. בכותרת ה"בילד" הבוקר נכתב: "עבור בוס זה הולך להיות קשה יותר ויותר להישאר מאמן הקבוצה". צורק לעומת זאת טען: "בוס נשאר. אנחנו רוצים מהפכה בקבוצה, אבל שנעשה אותה ביחד איתו כמאמן".

למרות דבריו של צורק, בעיתון הגרמני מטילים ספק ביכולתו של אקס מכבי תל אביב לעשות את השינוי: "קל מאוד להגיד לבוס לבנות מחדש את הקבוצה, אבל זה לא מצליח כבר שבועות. בוס השתמש בשלישיית התקפה שונה בפעם ה-15 העונה מתוך 21 משחקים.

דורטמונד לא ניצחה משחק ליגה כבר 64 ימים וניצחה רק משחק אחד ב-11 משחקים וגם הוא בגביע את מגדבורג מהליגה השלישית. בנוסף לכל הצרות שלו, בוס איבד את מקסימליאן פיליפ וגונסלו קסטרו בגלל פציעות. לא פחות משמונה שחקנים מהסגל הרחב של הצהובים-שחורים נמצאים סובלים מפציעות, כשחלק גדול מהם שחקני הרכב בקבוצה.


בוס. הפנים אומרות הכל (מתוך "בילד")

המאמן ההולנדי שפניו אמרו הכל, אמר בסיום: "כמובן שאני לא מרוצה ממצב הקבוצה. במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב. במחצית השנייה השחקנים הראו את המנטליות שנדרשת מהם. אני מאמין שניצחון אחד יכול לשנות לנו את כל העונה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי