צפו בתקצירים: אינגולשטאט הודחה, נאפולי ברבע גמר הגביע האיטלקי

אלמוג כהן
אלמוג כהן | טוויטר

אלמוג כהן רשם 90 דקות, אך קבוצתו נכנעה לפדרבורן מהליגה השלישית. מיינץ, וולפסבורג ושאלקה העפילו לשלב הבא, אינסנייה עלה כמחליף והעניק למוליכת הליגה האיטלקית 0:1 יקר על אודינזה

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
הדרך לברלין נמשכה הערב (שלישי), כשמשחקי שמינית גמר הגביע הגרמני יצאו לדרך עם ארבעה מפגשים. אינגולשטאט הודחה מול פדרבורן מהליגה השלישית. בן זולינסקי סידר למארחת 0:1 יוקרתי על הקבוצה מליגה המשנה בדקה ה-56, אלמוג כהן שפתח בהרכב השלים 90 דקות ולא הצליח לסייע לקבוצה מליגת המשנה להימנע מהדחה.


במפגש נוסף, על טהרת הבונדסליגה, מיינץ גברה 1:3 על שטוטגרט והעפילה לשלב הבא. כריסטיאן גנטנר כבש ראשון עבור שטוטגרט בדקה ה-41, אך ההחמצה של דניס אאוגו בדקה ה-54 הובילה לשינוי. אמיל ברגרין (62), עבדו דיאלו (71) וסואט סרדר (93) דאגו למהפך וסללו את דרכה של מיינץ לשלב הבא. שאלקה, שיצא לפגרת החורף מהמקום השני, הבטיחה לעצמה מקום בשלב הבא בזכות 0:1 על קלן. מקס מאייר הכריע בדקה ה-63, עם שערו הראשון העונה. וולפסבורג שרדה מותחן מול נירנברג, עם 0:2 בתום 120 דקות. פליקס אודוקאי הכריע עם שער בדקה ה-96 והעלה את הזאבים לשלב הבא, דניאל דידאבי (118) חתם. 
  


 

באיטליה, נאפולי עשתה צעד משמעותי לעבר המאבק על הדאבל. הפרטונפי גברו 0:1 על אודינזה בשמינית גמר הגביע. מאוריסיו סארי בחר להעלות הרכב מחליפים, אך דווקא לורנצו אינסנייה המחליף הרשית בדקה ה-71 מבישול של מחליף אחר, דריס מרטנס, ונאפולי בשלב הבא כשהיא תמתין למנצחת בין ססואולו לאטלנטה. 


לחצו כאן לתקציר של נאפולי


בספרד, המחזור ה-17 יצא לדרך עם 0:0 מאכזב בין לגאנס ללבאנטה. נורדין אמראבאט הורחק בדקה ה-65 והותיר את לגאנס בעשרה שחקנים. 

Complimenti Christian per le tue 3️⃣0️⃣0️⃣ presenze azzurre
#Maggio
⚽️ #NapoliUdinese
#TIMcup
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/mVeuGc8pS3

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 19 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי