צפו בתקציר: 1:1 מאכזב לדורטמונד אצל הרטה ברלין

דורטמונד מאוכזבת
דורטמונד מאוכזבת | Getty

השוורצגלבן אמנם התגברו על פיגור משער של זלקה, אבל הכיבוש של קגוואה הביא רק לשווויון. בצרפת: מארסיי שנייה אחרי 0:2 בקון. בספרד: 2:2 ושלושה פנדלים (אחד הוחמץ) בין חטאפה לבילבאו

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד החמיצה הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה כשסיימה ב-1:1 אצל הרטה ברלין במחזור ה-19. בצרפת מארסיי כבר שנייה אחרי 0:2 בקון ואילו בספרד חילצה חטאפה המארחת 2:2 מאתלטיק בילבאו.


גרמניה: הרטה ברלין – דורטמונד 1:1

אחרי מחצית חלשה מאכזבת ומאופסת פתחו המארחים מצוין את המחצית השנייה. ולנטינו לזארו האוסטרי פרץ מימין כבר בדקה ה-46 העביר רוחב, הגנת השוורצגלבן קפאה ודייבי זלקה בעט בקלילות לרשת, 0:1 להרטה. בדקה ה-62 סלומון קאלו כבר גילגל לרשת את ה-0:2 אבל הסלובקי אונדריי דודה החליט להמשיך את הכדור פנימה למרות שהיה בנבדל ברור והשער נפסל.

מכאן זאת היתה רק דורטמונד. יאדון סאנצ'ו בן ה-17 היתל במגיני המארחת מימין והעביר כדור בחצי גובה לשמאל ושינג'י קגוואה עם החזה דחק פנימה את ה-1:1. האורחים הפעילו בליץ על השער של תומאס קראפט אבל המחליף אלכסנדר איסק בן ה-18 נגח ממצב מצוין למשקוף. הנקודה אמנם קידמה את השוורצגלבן למקום השלישי על חשבונה של שאלקה, אך היא עשויה למצוא עצמה בסיום המחזור בשוויון נקודות עם גלדבאך מהמקום השישי. הרטה תקועה במרכז הטבלה עם 25 נקודות.


קגוואה. השער שלו הביא רק נקודה (Getty)

צרפת: קון – מארסיי 2:0
דימיטרי פאייט בפנדל בדקה -55 ופלוריאן טובין בדקה ה-74 עם שערו התשיעי העונה השלימו ניצחון רביעי רצוף למארחת והתבססות במקום השני עם 47 נקודות, תשע נקודות פחות (ומשחק עדיף) מהמוליכה פאריס סן ז'רמן אחרי 22 מחזורים.

ספרד: חטאפה – בילבאו 2:2
בשקט בשקט הבאסקים סוגרים משחק תשיעי ללא הפסד ומתרחקים מהתחתית. שלושה פנדלים נשרקו במשחק, שניים לטובת המארחים ואחד לטובת בילבאו. אינקי וויליאמס קבע 0:1 לאורחים ואז חורחה מולינה דייק בפנדל הראשון והשווה ל-1:1. ראול גרסייה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:2 לבאסקים ושלוש דקות אחר כך שוב פנדל, אבל מולינה פספס. אנחל נחלץ לעזרת חברו והשווה ל-2:2 תוצאת המשחק. חטאפה התקדמה שני שלבים למקום השביעי, ובילבאו עשירית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי