צפו ב-2:5 של באיירן: "היינקס גרם לנאגלסמן להיראות מבוגר"

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

"בילד" החמיא למאמן בן ה-72 של הבווארים, שקבוצתו יצאה מפיגור כפול לניצחון משכנע במיוחד על הופנהיים: "האוהדים מפונקים ורגילים לניצחונות, לא לקחתי כמובן מאליו שהם עודדו בפיגור"

(גודל טקסט)
יופ היינקס מוכיח שהתופעה של העדפת מאמנים צעירים על מבוגרים לפעמים שגויה. אפילו ה"בילד" הכיר בכך כאשר באיירן מינכן יצאה אתמול מפיגור 2:0 מול הופנהיים ל-2:5 משוגע – ועוד מול מאמן יוליאן נגלסמן בן ה-30, הנחשב למועמד מוביל לאמן את באיירן שנה הבאה אם היינקס בן ה-72 יעדיף יפרוש בשנית. ה"בילד" כתב בכותרת על המשחק: "היינקס גרם לנאגלסמן להיראות מבוגר יותר".


זה היה הניצחון ה-333 של היינקס כמאמן בבונדסליגה והוא בדרכו לאליפות נוספת עם הבווארים, עם יתרון 16 נקודות על פני שאלקה השנייה – ומישהו זוכר שהעונה החלה מבחינתם עם פיטורי קרלו אנצ'לוטי?.המאמן שזקנתו לא מביישת את צעירותו, אמר בסיום: "במצב 2:0 לחובתנו עדיין אוהדי באיירן עודדו אותנו ואותי וזה לא דבר שצריך לקחת בטבעיות, כי אוהדי באיירן מפונקים ורגילים רק לניצחונות".




היינקס השיג העונה ממוצעים טובים יותר מהעונה בה זכה בטרבל בעונת 2012/13 לפני בואו של פפ גווארדיולה. הוא רשם ניצחון 12 מ-13 וממוצע של 2.77 נקודות למשחק. זה היה ניצחונו ה-150 בליגה ב-234 משחקים בבאיירן בלבד. בהיסטוריה של באיירן רק אודו לאטק (184) ואוטמר היצפלד (158) מקדימים אותו במספר ניצחונות.

#Juppiläumssieg 1⃣5⃣0⃣ #FCBTSG#MiaSanMiapic.twitter.com/p2F0NgdoKj

— FC Bayern München (@FCBayern) January 27, 2018

המפגש בין היינקס לנאגלסמן כונה בגרמניה "עימות הדורות", הרי שמפרידים בין השניים 42 שנה (ליתר דיוק 15,415 ימים). היינקס מצא את חצי הכוס הריקה גם במשחק הזה: "בסך הכל אני מרוצה, אבל אני מאמן שאוהב לסיים משחקים עם אפס שערים ברשת". 


נאגלסמן ספג למעשה הפסד ראשון מול באיירן בארבעה מפגשים, כשקודם ניצח פעמיים וסיים בתיקו. הופנהיים נמצאת במשבר קטן כשהשיגה רק נקודה בארבעת משחקי הבונדסליגה האחרונים. השניים היו קצת על סכינים כאשר נאגלסמן רמז שבאיירן רוצה אותו, אבל כעת המאמן אמר שהיחסים ביניהם הפכו לחמים. "בכל זאת הרווחתי משהו מהמשחק", הבהיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי