צפו: לייפציג גברה 0:2 על אאוגסבורג ושבה למקום השני

לייפציג חוגגת
לייפציג חוגגת | AFP

השוורים חצו את רף 100 השערים בבונדסליגה תוך עונה וחצי, אופמקאנו עם שער ראשון בקריירה וקייטה בכדור חופשי העניקו לה שלוש נקודות בביתה. בצרפת מארסיי מעדה בסנט אטיין, בספרד בילבאו איכזבה מול לאס פלמאס

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
לייפציג הגיעה בשבוע שעבר ל-100 נקודות בונדסליגה תוך עונה וחצי, הישג מרשים לכל הדעות, הערב (שישי) היא הגיעה לנתון מרשים נוסף כשהבקיעה את שערה ה-100 בבונדסליגה – אף קבוצה לא עשתה זאת מאז 1967 ב-56 משחקים בלבד.


הערב השוורים ניצחו בביתם 0:2 את אאוגסבורג בפתיחת המחזור ה-22 בבונדסליגה הודות לשערים של דאיו אופמקאנו בדקה ה-17, שער ראשון שלו בקריירה לאחר התקפה יפהפיה, ושל נבי קייטה, בעונה הבאה יהיה קשר ליברפול, שהבקיע בדקה ה-70 בכדור חופשי ששינה כיוון ובכך קבע את תוצאת המשחק.




הניצחון העלה את לייפציג למקום השני עם 38 נקודות, היא ביתרון של שלוש נקודות על פני באייר לברקוזן שתארח מחר את הרטה ברלין, ובמרחק של 15 נקודות מהמוליכה באיירן מינכן שתארח את שאלקה. אאוגסבורג לעומת זאת במקום השביעי עם 31 נקודות.



קייטה כובש ורץ לחגוג עם מבוגו (AFP)


ליגה צרפתית: 2:2 למארסיי בחוץ מול סנט אטיין

גם בצרפת יצא לדרך המחזור ה-25 והפתעה גדולה נרשמה כאשר מארסיי סיימה רק ב-2:2 בחוץ מול סנט אטיין והיא עלולה לאבד את המקום השני, אם מונאקו תנצח מחר את אנז'ה.


כבר בדקה הרביעית פלוריאן תובאן הנפלא העלה את האורחת ליתרון, אבל כבר בדקה התשיעית כפה קווין מונה פאקה איזן. מורגן סאנסון בדקה ה-20 בלבד שוב העלה את מארסיי ליתרון, אך בדקה ה-43 היא איבדה את השוער סטיב מנדנדה שנפצע ובדקה ה-75 רוברט בריץ' קבע את תוצאת הסיום, 2:2


ליגה ספרדית: בילבאו איכזבה וסיימה ב-0:0 מול לאס פלמאס
איזו תוצאה מאכזבת לבאסקים מול קבוצת התחתית הקטנה והמתאוששת לאחרונה. בילבאו לא ניצחה משחק חמישי ברצף ואפילו לא כבשה בביתה מול האורחת שצברה בסך הכל את הנקודה ה-18 שלה העונה, עדיין שתי נקודות מחוף מבטחים והיא כמובן, כמו גם בילבאו, היחידות ששיחקו במסגרת המחזור ה-23 בספרד. בילבאו נותרה במקום ה-13 עם 28 נקודות, עלולה להידרדר בהמשך המחזור.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי