פרנקפורט שלישית אחרי 1:2 על לייפציג, בצל מחאות אוהדים

קווין פרינס
קווין פרינס | AFP

עדיין ללא טוואטחה ועם קהל שפרץ למגרש והשליך אלפי כדורי טניס, הנשרים עלו למקום השלישי בבונדסליגה. צפו בתקציר: לאציו קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 0:2 על ורונה בזכות צמד של אימובילה

(גודל טקסט)

שוב ללא טאלב טווטאחה שלא נכלל בסגל, פרנקפורט השיגה הערב (שני) ניצחון חשוב שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה על חשבון לייפציג שירדה למקום החמישי, במשחק שנעל את המחזור ה-23 בבונדסליגה.

שתי המחציות נפתחו באיחור בעקבות מחאות אוהדי שתי הקבוצות על כך שהם מרבים לשחק בימי שני, כשבראשונה הם פרצו לכר הדשא ובשנייה השליכו אלפי כדורי טניס למגרש. מבחינה ספורטיבית, ז'אן-קווין אוגוסטין הצרפתי העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-13, אך שערים תוך ארבע דקות של טימותי צ'נדלר (22) וקווין פרינס בואטנג (26) קבעו מהפך שנשמר עד הסיום.

באיטליה, המחזור ה-25 בסרייה A ננעל כשלאציו קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 0:2 ביתי על הלאס ורונה שנשארה במקום ה-19 והלפני אחרון. צמד מהיר של צ'ירו אימובילה בפתיחת המחצית השנייה (56 ו-60) העניק ניצחון חשוב לנשרים, והעלה אותו למקום הראשון בטבלת מלך השערים של הבונדסליגה עם 20 כיבושים. לחצו כאן לצפייה בתקציר


אימובילה. צמד למלך השערים של איטליה (Gettyimages)

בליגה הספרדית, חטאפה הביסה 0:3 את סלטה ויגו ועקפה אותה בטבחה. אנחל רודריגס כבש פעמיים (37 ו-85), בין לבין בישל לחורחה מולינה (51) ואחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות המקומיים שבו לנצח ואף טיפסו בטבלה למקום התשיעי עם 33 נקודות, על חשבון ויגו שמדורגת כעת 11 עם 32 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי