צפו בתקציר: שאלקה טיפסה למקום השלישי עם 0:2 אצל לברקוזן

שאלקה מול לברקוזן
שאלקה מול לברקוזן | Gettyimages

שערים של בורגשטאלר ובנטאלב סידרו לאורחת ניצחון חוץ יקר מול אחת היריבות הישירות בקרב על המקום השני. לייפציג רשמה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות כשנכנעה בביתה 2:1 לקלן נועלת הטבלה

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן איבדה אמש (שבת) נקודות בבית מול הרטה ברלין (לחצו כאן וצפו בתקציר), המחזור ה-24 בליגה הגרמנית נמשך הערב עם 0:2 יקר של שאלקה בחוץ מול באייר לברקוזן. לייפציג הידרדרה עד המקום השישי אחרי הפסד ביתי מביך 2:1 לקלן נועלת הטבלה. דורטמונד תוכל לצמצם את הפער מבאיירן ל-17 נקודות כשתארח מחר את אאוגסבורג. 



לייפציג – קלן 2:1. לחצו כאן וצפו בתקציר

הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות לסגנית האלופה, דווקא מול היריבה מהמקום האחרון. המשחק דווקא התחיל כמו שצריך עבור המארחת עם שער של ז'אן קווין אוגוסטין אחרי חמש דקות – הרביעי העונה של הצרפתי. אלא שהאורחת הפכה תוך שבע דקות. וינסנט קוזיילו, עוד צרפתי, קבע שוויון בדקה ה-70 ובדקה ה-77, המחליף לאונרדו ביטנקורט קטע לנועלת הטבלה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. קלן נדבקה להמבורג ושתיהן רחוקות שבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים.


לברקוזן – שאלקה 2:0. לחצו כאן וצפו בתקציר

האורחת השיגה ניצחון חוץ חשוב שהקפיץ אותה באופן זמני מהמקום השישי בטבלה למקום השלישי כשבדרך היא עוקפת את המארחת. גווידו בורגשטאלר מצא את הרשת בדקה ה-11. דומיניק קוהר הורחק שבע דקות לפני הירידה למחצית והותיר את לברקוזן בעשרה שחקנים. דקה לסיום הזמן החוקי נביל בנטאלב הכפיל מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.


65' Can we bring ourselves level now? #B04S04 | 0:1 pic.twitter.com/2Tr9mOaF27

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04_en) February 25, 2018





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי