צפו: רויס כבש, אך דורטמונד סיימה ב-1:1 ביתי מול אאוגסבורג

דורטמונד מול אאוגסבורג
דורטמונד מול אאוגסבורג | AFP

עשרות אלפי אוהדים נשארו בביתם כחלק מהמחאה על קיום משחקי בונדסליגה ביום שני, המארחת איבדה שתי נקודות יקרות כשספגה מראשו של דנסו. ליגה איטלקית: נאפולי הביסה 0:5 את קליארי בחוץ וברחה ליובנטוס

קבוצות: אאוגסבורג
(גודל טקסט)
שבוע שני ברציפות שמחזור הבונדסליגה מסתיים ביום שני. הערב זה קרה כאשר בורוסיה דורטמונד אירחה את אאוגסבורג ואיבדה הזדמנות לצמק את הפער מבאיירן שבספגה כשסיימה ב-1:1, אבל סיפור לא פחות גדול מהמעידה של הצהובים-שחורים היה הקרחות ביציעי הזיגנל אידונה פארק, אליו הגיעו הערב כ-54,000 צופים בלבד.


אחרי בשבוע שעבר מחו אוהדי איינטרכט פרנקפורט ולייפציג במהלך המשחק ביניהן על קיומו ביום שני, שהוא כמובן אינו יום חופש בגרמניה ועל כן מונע מאוהדים רבים להגיע, הערב גם באצטדיונה של דורטמונד – על אף שכבר שנים זהו הקהל עם אחוזי ההגעה הגבוהים ביותר ואצטדיונה של דורטמונד מתמלא יותר מכל מגרש אחר בעולם – אוהדים רבים בחרו שלא להגיע לאור העובדה שזהו יום עבודה.




יום עבודה היה זה גם עבור מרקו רויס, שבדקה ה-16 כבש את השער היחיד של קבוצתו, שקיוותה לנצל את מעידתם של הבווארים ולהוריד את הפער מהפסגה ל-17 נקודות הפרש. לצערם של המקומיים, קווין דנסו האוסטרי נותר ללא כיסוי ברחבה בדקה ה-73, הנגיחה שלו נהדפה בחזרה אל רגליו על ידי רומן בורקי וכך נקבעה תוצאת המשחק. לצהובים-שחורים 41 נקודות בתום 24 מחזורים, אאוגסבורג עלתה עד המקום השמיני עם 32 נקודות במאזנה.

Viele leere Plätze, aber die #Welle schwappt durchs Stadion. Danke für Eure Unterstützung – ob im Stadion oder anderswo. #bvbfca 1-0 pic.twitter.com/7wRsyfVM87

— Borussia Dortmund (@BVB) February 26, 2018


רויס חוגג בפתיחה, האורחת הצליחה להשוות (AFP)


ליגה איטלקית: 0:5 מוחץ לנאפולי בחוץ על קליארי
בסרייה A, הדהירה של התכולים לאליפות נמשכת. אחרי שמשחקה של יובנטוס מול אטאלנטה נדחה אתמול עקב תנאי מזג האוויר הקשים בטורינו, הנאפוליטנים ניצלו זאת היום כשהביסו את קליארי ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה. חוסה קאייחון בדקה ה-29 כבש ראשון, דריס מרטנס הכפיל בדהק ה-42, מארק האמשיק הצטרף לחגיגה בדקה ה-61 ולורנצו אינסינייה כבש גם הוא בדקה ה-72 מבעיטת פנדל. בתוספת הזמן היה זה מריו רוי שקבע 0:5 מהדהד בבעיטה חופשית.



האמשיק והנאפוליטנים חוגגים את הבריחה בפסגה (AFP)


עוד הערב ברחבי אירופה, המחזור ה-25 בליגה הספרדית הושלם כאשר ריאל בטיס ניצחה 0:2 בחוץ את לבאנטה. שער עצמי של צ'מה בדקה ה-55 סיבך את המקומיים, סרחיו לאון כעבור 19 דקות הכריע את ההתמודדות והעלה את קבוצתו מהמקום ה-11 עד למקום השביעי כשלבטיס 36 נקודות. לבאנטה נותרה נקודה מעל הקו האדום עם 20 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי