צפו בתקציר: 2:3 מטורף לדורטמונד על פרנקפורט בדקה ה-94, צמד לבטשוואי

שטוטגרט מול לייפציג
שטוטגרט מול לייפציג | Gettyimages

החלוץ הלוהט כבש שער דרמטי והצהובים שחורים ניצחו בתום משחק משוגע. ורנר הפך מול המועדון בו גדל לשחקן הצעיר ביותר שרושם 150 הופעות בונדסליגה ב-0:0 של לייפציג מול שטוטגרט. 2:5 לניס בצרפת

(גודל טקסט)
גם השבוע המחזור ה-27 בבונדסליגה יגיע לסיומו רק מחר (שני), אבל הערב התקיימו שני משחקים נוספים: במשחק המוקדם נפרדה שטוטגרט ב-0:0 מול לייפציג, במשחק המאוחר דורטמונד השיגה 2:3 דרמטי על פרנקפורט וטיפסה למקום השלישי מרחק נקודה אחת משאלקה השנייה.


דורטמונד – פרנקפורט 2:3

אחרי ההפסד הביתי 2:1 לרד בול זלצבורג בשמינית גמר הליגה האירופית, דורטמונד קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות וחזרה לחייך לאחר מותחן מורט עצבים. הצהובים שחורים טיפסו למקום השלישי, מרחק נקודה אחת בלבד משאלקה השנייה. טאלב טוואטחה נותר על ספסל פרנקפורט וראה את קבוצתו מאבדת גובה במאבק על המקום השני.
  


הפתיחה הייתה של דורטמונד. כריסטיאן פולישיץ' הצעיר הרים כדור רוחב מצוין ומרקו רוס דחק לשערו הוא (11). רבע שעה לסיום המשחק החלה הדרמה הגדולה: פרנקפורט הצליחה להשוות מראשו של לוקה יוביץ' שקבע 1:1 אחרי בישול של דה גוזמן. דורטמונד לא התרגשה וכעבור שתי דקות היא חזרה להוביל בזכות שער של בטשוואי.


בתוך תוספת הזמן דני בלום ניצל טעות בהגנת דורטמונד (91) והימם את אוהדי המארחת. כשכולם חשבו שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות, בטשוואי חשב אחרת. החלוץ הנפלא הקפיץ לעצמו בתוך הרחבה ובעט מהאוויר לרשת בדקה ה-94 וסידר לדורטמונד שלוש נקודות יקרות עם שערו החמישי בשישה משחקי ליגה מאז הצטרף בינואר. 


⏹ AUS! AUS! AUS! WAS FÜR EIN FINALE! #BVBSGE 3-2 FT pic.twitter.com/SL6pIFKB0v

— Borussia Dortmund (@BVB) March 11, 2018


שטוטגרט – לייפציג 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הריצה הנהדרת של שטוטגרט, שניצחה את כל ארבעת משחקי הליגה האחרונים, נעצרה במשחק בית מול רד בול לייפציג. הפסד בפעם האחרונה היא רשמה בסוף ינואר ומדובר בעוד נקודה משמעותית שמסייעת לה לברוח מקרבות התחתית, בעוד האורחים פספסו הזדמנות להתקרב למקום החמישי ומעדו בפעם הרביעית ברציפות בליגה.


לייפציג הגיעה למפגש שלושה ימים אחרי שניצחה בביתה 1:2 את זניט בשמינית גמר הליגה האירופית ועם הכוכב טימו ורנר בחוד, הייתה זו הופעה 150 שלו בבונדסליגה, הוא רק בן 22 כידוע ובכך הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע כה מהר למספר מרשים כל כך של הופעות, והוא ציין זאת מול המועדון בו גדל. לצערו ולצער השוורים הרשת לא זזה ובסיום הצדדים נפרדו בחלוקת נקודות ללא שערים, כך ששטוטגרט במקום ה-10 עם 34 נקודות ואילו לייפציג נותרה שישית עם 40 נקודות.

Congratulations, Timo #Werner!

The youngest player to make 1️⃣5️⃣0️⃣ #Bundesliga appearances, breaking the record at his boyhood club #VfBRBLpic.twitter.com/QHDBQenOCm

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) March 11, 2018

ליגה צרפתית: חמישייה נפלאה לניס, רביעייה לפלאה
חגיגת שערים הייתה בהמשך משחקי המחזור ה-29 בצרפת, כאשר ניס פירקה 2:5 את גנגאן כשמעל כולם ניצב אלסאו פלאה עם רביעייה מדהימה. דווקא גנגאן הייתה זאת שעלתה ליתרון ראשונה, מפנדל של קלמנט גרנייה בדקה התשיעית, אבל אז הגיע אלסאן פלאה וכבש רביעייה ענקית (24, 47, 58, 91). גם באסם סררפי הבקיע (86), ואפילו השער המצמק של גנגאן בדקה ה-83 היה בכלל עצמי מרגלו של מרלון. ניס שבה למקום השביעי עם 42 נקודות במאזנה, מאזן זהה לשל ראן ורק נקודה מנאנט החמישית, האורחת במקום ה-13 עם 35 נקודות.


תוצאות נוספות
ליון – קון 0:1

לליון: ברטראן טראורה (63)

 

טולוז – מארסיי 2:1

לטולוז: ג'יאנלי אימבולה (19)

למארסיי: לוקאס אוקאמפוס (10), קוסטאס מיטרוגלו (78)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי