19 דקות לטוואטחה ב-0:3 של פרנקפורט על מיינץ, הפסד כואב להמבורג

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | Gettyimages

הישראלי עלה בדקה ה-71, קבוצתו טיפסה למקום ה-4. המבורג הובילה אך נכנעה 2:1 בבית מול הרטה והסתבכה. 1:3 לברמן אצל אאוגסבורג, 3:3 בין גלדבאך להופנהיים. שאלקה ניצחה את וולפסבורג, האליפות של באיירן תחכה

(גודל טקסט)
באיירן מינכן ודורטמונד ישחקו רק מחר (ראשון), אך גם הערב היו דרמות בבונדסליגה. המבורג הובילה 0:1 על ברטה ברלין במחצית ומיינץ פיגרה 3:0 מול פרנקפורט והפער ביניהן בתחתית הצטמצם זמנית לארבע נקודות, אבל אז הכל השתבש להמבורג כשהרטה כבש פעמיים וניפצה את התקוות של האוהדים. במשחק המאוחר שאלקה ניצחה את וולפסבורג וקבעה שבאיירן מינכן תצטרך לחכות עוד קצת לחגיגות האליפות.


המבורג – הרטה ברלין 2:1

במחצית היתה נדמה שהמהלך של פיטורי המאמן בראנד הולרבך בהמבורג הצליח. המאמן החדש כריסטיאן טיץ שאימן עד כה את המבורג עד גיל 23 הכניס רוח חדשה לקבוצה שעלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-25 אחרי מהלך קבוצתי מצוין כשפיליפ קוסטיץ' בישל למגן דוגאלס סנטוס. הרטה ברלין שניצחה רק משחק אחד מתוך התשעה האחרונים השוותה משער של ולנטינו לאזרו אחרי טעות של אותו דוגלאס בדקה ה-56 וסלומון קאלו שנכנס כמחליף קבע 1:2 דרמטי להרטה.


פרנקפורט – מיינץ 0:3

פרנקפורט עלתה זמנית למקום הרביעי ממנו עולים בסיום העונה לליגת האלופות. קווין-פרינס בואטנג העלה את פרנקפורט ל-0:1 כבר בדקה ה-6 אחרי כדור קרן שוער מיינץ פלוריאן מולר השמיט בצורה אומללה. בדקה ה-23 אנטה רביץ' הקרואטי בישל ללוקה יוביץ' הסרבי שגלש וכבש את השני. רביץ' ששיחק בלייפציג כבש את השלישי בבעיטה מ-16 מטר שפגעה בקורה וחדרה לרשת(42). טאלב טווטחה שפתח על הספסל נכנס בדקה ה-71 במקום רביץ'.


אאוגסבורג – ורדר ברמן 3:1

ברמן ברחה מהתחתית ויש לה אפילו סיכוי להשיג כרטיס לאירופה. איזק בלפודיל האלג'יראי כבש צמד. אחר חמש דקות בלבד הוא כדרר ברחבה ובעט מימין עם רגל שמאל לפינה הנגדית, 0:1. החלוץ שהגיע מסטאנדרד ליאז' בינואר כבש את השני בדקה ה-41. רני חדירה צמצם בדקה ה-63 למארחים בנגיחה. מקס קרוזה כבש בדקה ה-82 את השלישי לאורחים וקבע את תוצאת המשחק.


תוצאה נוספת:

מנשנגלדבאך – הופנהיים 3:3
וולפסבורג – שאלקה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי