לבנדובסקי: הורדנו הילוך במחצית השנייה בגלל ליגת האלופות

רוברט לבנדובסקי עם חאמס רודריגס
רוברט לבנדובסקי עם חאמס רודריגס | AFP

חלוץ באיירן התייחס ל-0:6 הענק על בורוסיה דורטמונד. חאמס הוסיף: "יכולים לזכות בליגת האלופות". הומלס: "היה לי קצת עצוב עליהם". רומניגה הודיע שהקבוצה תמנה מאמן עד סוף החודש. שטוגר נגד השיפוט. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
באיירן מינכן השפילה אתמול (שבת) את בורוסיה דורטמונד במשחק שייזכר לדורות, לאחר שהביסה אותה 0:6 ב"אליאנץ ארנה", שהיה הניצחון הכי גדול של הבווארים על ה"שוורצגלבן" מאז 1971. למרות הניצחון, באיירן לא זכתה רשמית באליפות, הדבר היחיד שיוכל למנוע זאת הוא שהיא תפסיד בכל משחקיה עד סיום העונה ושאלקה צריכה לנצח בכל המשחקים. כרגע הפער הוא 17 נקודות, כשבקופה נשארו עוד 18. במילים אחרות, נקודה במשחק הבא והתואר יהיה רשמית של יופ היינקס.


היינקס עצמו אמר לאחר הניצחון המרשים: "זו תוצאה נפלאה עבורנו. לפעמים קשה לחזור לקצב אחרי פגרת הנבחרות ולנו קרה ההיפך. היינו מפוקסים מהדקה הראשונה. היינו צריכים לשים סימן קריאה ועשינו את זה יוצא מן הכלל במשך 90 דקות, במיוחד במחצית הראשונה".


בריאל מדריד אולי לא ישמחו לשמוע שחאמס רודריגס היה המפתח לניצחון אחרי שפתח את הגנת דורטמונד. הוא כבש שער ובישל שניים נוספים במחצית הראשונה, הישג שרק שלושה שחקנים נוספים בבונדסליגה רשמו השנה. הכוכב הקולומביאני אמר אחרי המשחק: "באיירן יכולה לזכות השנה בליגת האלופות. זה משהו שאנחנו יכולים לעשות וגם חושבים על זה. מדובר בחלום משותף של כולנו".


4️⃣ games, 4️⃣ wins!

Which triumph over @BVB during 2017/18 was your favourite? #MiaSanMiapic.twitter.com/6eltlRWPun

— FC Bayern English (@FCBayernEN) March 31, 2018

כוכב נוסף אמש היה רוברט לבנדובסקי שהצטיין עם שלושער, ואמר בסיום: "נתנו הצגה מדהימה במחצית הראשונה. לא רק שתקפנו טוב, אלא גם הגנו מעולה על השער. במחצית השנייה ידענו שיש לנו ביום שלישי משחק בליגת האלופות נגד סביליה והורדנו הילוך". "הפגנו משחק יוצא מן הכלל", אמר דויד אלאבה, ואריין רובן הוסיף: "אנחנו הצלחנו, ודורטמונד לא כל כך".



לבנדובסקי. הוריד הילוך אחרי השלושער (AFP)


לגבי המאמן הבא אמר קרל היינץ רומניגה: "נציג את המאמן החדש בסוף אפריל לכל המאוחר. אנחנו רוצים מאמן דובר גרמנית". הבלם מאטס הומלס התייחס גם הוא לסוגיה בסיום: "גם אני שואל את עצמי מדי פעם מי יהיה המאמן, אבל אף אחד לא משתף אותי בהחלטות". על ההפסד של דורטמונד, בה שיחק שנים רבות, אמר: "הרגשתי קצת עצוב עבורם כי היו הרבה חברים שלי על המגרש. הפסדתי עם דורטמונד בארנה ואני יודע איך ההרגשה".


פטר שטוגר שרשם הפסד ראשון בליגה אחרי 12 משחקים עשה זאת בצורה הכי משפילה שאפשר, וטען בסיום שהשיפוט היה שערורייתי לאחר שכנראה לפחות שני שערים של באיירן לא היו חוקיים. השער הראשון של לבנדובסקי היה מעמדת נבדל והשופט בסטיאן דנקרט לא התייעץ עם שופטי הווידאו. גם השער של חאמס (14) לא היה חוקי, אבל שוב טכנולוגיית ה-VAR לא התערבה. שטוגר אמר בסיום: "אולי זה טוב שקיבלנו מקלחת כזאת ובמשחקים הבאים נהפוך כל אבן כדי לנצח. אנחנו צריכים לעשות בדק בית וזה כולל את המאמן". המנהל הספורטיבי מיכאל צורק נתן גיבוי לשטוגר: "זה לא קשור למאמן ולטקטיקות. איבדנו את הדברים הבסיסיים של הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי