צפו בתקציר: דורטמונד התאוששה עם 0:3 על שטוטגרט

דורטמונד
דורטמונד | האתר הרשמי

אחרי שהובסו במחזור שעבר מול באיירן, הצהובים שחורים שבו למסלול הניצחונות והורידו את הפער משאלקה לנקודה אחת בלבד. טוואטחה לא היה בסגל ב-1:1 של פרנקפורט מול הופנהיים. צרפת: 4 בישולים לדפאיי בניצחון ליון

(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן זכתה אמש (שבת) באליפות השישית שלה ברציפות, המחזור ה-29 בבונדלסיגה נמשך עם 0:3 קליל של דורטמונד על שטוטגרט. טאלב טוואטחה לא היה בסגל איינטרכט פרנקפורט ב-1:1 מול הופנהיים.


דורטמונד – שטוטגרט 0:3
אחרי ה-6:0 הכואב מול באיירן במחזור הקודם, הצהובים שחורים הצליחו להתעשת והנחילו לשטוטגרט הפסד אחרי תשעה משחקים רצופים. פוליסיץ' המוכשר סובב באומנות לרשת בדקה ה-38. בטשוואי הכפיל מקרוב עם השביעי שלו מאז הצטרף בינואר (48). פיליפ ירה לרשת בדקה ה-59 וקבע את תוצאת המשחק. דורטמונד הורידה את הפער משאלקה לנקודה אחת בלבד כשבמחזור הקרוב הן ישחקו זו מול זו בדרבי לוהט על המקום השני.


איינטרכט פרנקפורט – הופנהיים 1:1
טאלב טוואטחה לא היה בסגל קבוצתו ב-1:1 החשוב של קבוצתו עם הופנהיים במאבק ישיר על מקומות 5-6 המוליכים לליגה האירופית. לוקה יוביץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-49, סרג' גנאברי השווה בחלוף שבע דקות וקבע את תוצאת המשחק. כעת ממוקמת הקבוצה מפרנקפורט במקום החמישי, נקודה יותר מבאייר לברקוזן (משחק חסר) ושלוש מעל הופנהיים השביעית. 


צרפת: 1:1 בין ראן לניס

שלושה משחקים נערכים הערב במסגרת המחזור ה-32 בליגה הצרפתית. ניס וראן, שתי קבוצות שנמצאות בשיפולי הצמרת ולא ישחקו בעונה הבאה באירופה נפרדו ב-1:1. אלאסן פלאה העלה את ניס ליתרון בדקה ה-17, בנז'מן בוריגו השווה בחלוף עשר דקות. ליון התפוצצה עם 0:5 בחוץ על מץ משערים של מרסלו (1, 20), ממפיס דפאיי (65), ברטרנד טראורה (68) ומרסלו דיאס (86). דפאיי נצץ עם ארבעה בישולים מעבר לשער שכבש. בזכות הניצחון עלתה ליון למקום השלישי כשהיא מנצלת התיקו המאופס של מארסיי עם מונפלייה.



Und alle so: "WIR WOLL‘N DEN DERBYSIEG!" #BVBVFB#S04BVBpic.twitter.com/u9h0noSwr6

— Borussia Dortmund (@BVB) April 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי