צפו בתקציר: 0:2 לשאלקה על דורטמונד, התבססה במקום השני

יהבן קונופליאנקה
יהבן קונופליאנקה | Gettyimages

אחרי ה-4:4 המשוגע בסיבוב הראשון, הכחולים מגלזנקירשן הסתפקו בשערים של קונופליאנקה ונאלדו בבעיטה חופשית כדי לפתוח פער של ארבע נקודות והם על סף הבטחת הכרטיס לאלופות. באטשואי נפצע קשה בדקה ה-90

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) ובמוקד היה הדרבי של חבר הרוהר, כאשר שאלקה אירחה וניצחה 0:2 את בורוסיה דורטמונד ופתחה פער של ארבע נקודות מהצהובים-שחורים בקרב על המקום השני. במשחק המאוחר של הערב, נפרדו ורדר ברמן ורד בול לייפציג ב-1:1.

שאלקה – בורוסיה דורטמונד 0:2
הדרבי הקודם של חבל הרוהר נערך בנובמבר 2017 והסתיים ב-4:4 משוגע לחלוטין, בו הכחולים מגלזנקירשן מחקו 0:4 שנקבע 25 דקות בתוך המשחק עם שער של נאלדו בדקה ה-94, הערב ההתמודדות הייתה טעונה כרגיל, אבל בכל זאת רגועה הרבה יותר והרשת זזה פעמיים בלבד, כאשר יבן קונופליאנקה זכה בדקה ה-50 לבישול מדניאל קאליגיורי, הכניע את רומן בורקי ונתן את האות לחגיגות, לא לפני שנאלדו ירה כדור חופשי לרשת בדקה ה-82, גם הודות לחומה רשלנית של האורחים. עמוק בתוספת הזמן נפצע חלוץ דורטמונד מיצ'י באטשואי, המושאל מצ'לסי, שאף הורד על אלונקה כשהוא נראה ממרר בבכי.

לשאלקה כעת 55 נקודות לאחר 30 משחקים, היא במרחק שמונה נקודות מלייפציג הרביעית ותשע נקודות מהופנהיים ומפרקפורט כשנותרו בקופה 12 נקודות בלבד, כך שקשה להאמין שלא תסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים המובילים לליגת האלופות. דורטמונד בעקבות ההפסד ירדה למקום הרביעי, בשוויון נקודות (51) עם לברקוזן שבמקום השלישי ולזכותה פער של חמש נקודות מעל הופנהיים ופרנקפורט – ובמחזור הבא היא בביתה מול לברקוזן. במחזור הסיום, אגב, תתארח דורטמונד בהופנהיים למה שעשוי להפוך לקרב על ליגת האלופות.


קונופליאנקה חוגג את הראשון (AFP)


 נאלדו הפגיז את השני לקראת הסיום (Gettyimages)

ורדר ברמן – רד בול לייפציג 1:1
במשחק המאוחר של הערב בבונדסליגה, חלוקת נקודות בברמן. השוורים הגיעו לאחר ההדחה ברבע גמר הליגה אירופית ונמנעו מהפסד הודות לשער של אדמולה לוקמן בדקה ה-50, אחרי שניקולס מויסאנדר כבש ראשון בדקה ה-28. ברמן כעת עם 37 נקודות, עשר נקודות ממיינץ המדורגת 16, המקום המוביל למשחקי המבחן, ואילו לייפציג קפצה למקום החמישי עם 47 נקודות, ארבע הפרש מלברקוזן ודרטמונד שבמקומות שלוש וארבע בהתאמה ונקודה מעל הופנהיים ופרנקפורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי