הכוכבים נפצעו: וידאל ינותח, באטשואיי גמר את העונה

יופ היינקס
יופ היינקס | באיירן מינכן, רשמי

לפי חצי גמר הגביע הגרמני מול לברקוזן, אישר מאמן באיירן יופ היינקס שהקשר שסובב את הברך באימון יעבור "התערבות כירורגית קטנה". לפי "בילד" קיים שהסיכוי שהצ'ילאני סיים את העונה. חלוץ דורטמונד חוזר לצ'לסי

(גודל טקסט)
קשר באיירן מינכן ארתורו וידאל, שנפצע באימון הקבוצה ולא שיחק מאז המשחק הראשון נגד סביליה ברבע גמר ליגת האלופות, אמור לעבור היום (שני) ניתוח קטן בברכו הפגועה. לפי הדיווחים בגרמניה הוא יעבור ניקוי בברכו, כאשר ברור שלא יהיה כשיר למשחק נגד באייר לברקוזן מחר בחצי גמר הגביע הגרמני (21:45) וכן למשחק הליגה נגד האנובר בשבת הקרובה (16:30, שידור ישיר בספורט3).


עם זאת, באלופת גרמניה מקווים שהצ'ילאני יוכל להיות כשיר למשחק ביום רביעי הבא נגד ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, אבל "בילד" הזהיר שלא ברור עד כמה הפציעה רצינית וייתכן שווידאל אף סיים את העונה. הקבוצה תעקוב אחרי התפתחות הקבוצה. הקשר נפצע במהלך משחק אימון פנימי של באיירן מול קבוצת המילואים, ומאמן הקבוצה יופ היינקס גילה שוידאל סובב לבדו את הברך, בה נפגע בעבר כבר פעמיים, ולא תוקל באימון.


היינקס, שדיבר במסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר הגביע נגד לברקוזן אמר: "מדובר בהתערבות כירורגית קטנה והוא יהיה מחוץ למגרשים ולאימונים לתקופה לא ברורה". על המשחק עצמו אמר המאמן בן ה-72: "מדובר בקבוצה טובה שנמצאת בכושר מצוין כרגע, אבל אנחנו רוצים להגיע לגמר בברלין. הם חזקים בעיקר במתפרצות. אם נמשיך לרוץ לטרבל? לא יודע לגבי משחקים אחרים, אבל בגביע הגרמני אלה תמיד משחקים קשים והאוהדים צריכים להתכונן לקשיים".


Jupp #Heynckes: "Arturo had a trip without any contact from anyone else. He has a loose body in the knee joint. He needs a small procedure and will be out for the time being." #B04FCBpic.twitter.com/CiaQzTt7oh

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 16 באפריל 2018


שחקן נוסף שנפצע וכבר לא אמור לשוב העונה למגרשים הוא החלוץ הבלגי מיצ'י באטשואיי, שישוב בחזרה לצ'לסי לצורך שיקום אחרי שנפצע בתוספת הזמן בהפסד לשאלקה בשבת האחרונה, מעידה שגרמה לכך שדורטמונד בפער ארבע נקודות מהכחולים מגלזנקירשן וארבע הפרש מלייפציג החמישית, כשנותרו 12 נקודות בקופה – כך שהם בסכנה בקרב על הכרטיס לליגת האלופות.


באטשואיי לא סובל משבר בקרסול כפי שחששו תחילה, אבל הוא עדיין בספק למונדיאל ובשלב זה לא ידוע אם יוכל לעמוד לרשות רוברטו מרטינס בנבחרת בלגיה בקיץ הקרוב בגביע העולם ברוסיה.



באטשואיי נאנק מכאבים. ישוב לטיפולים בצ'לסי, בתקווה להיות כשיר עד המונדיאל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי