חאמס: לא מגיע כדי לנקום בריאל מדריד, הייתי מאושר שם

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

בראיון ל"אס", התייחס הקולומביאני של באיירן למפגש מול האקסית בחצי גמר ליגת האלופות: "רונאלדו מכונה. מקווה שנצליח לעצור אותו". היכולת הטובה לעומת אשתקד: "היינקס יודע שככל שאני משחק יותר, אני תורם יותר"

(גודל טקסט)
חאמס רודריגס אומנם מושאל מריאל מדריד, אך יפגוש אותה בשבוע הבא עם באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. הקשר הקולומביאני התראיין ל"אס" הספרדי לקראת המשחק מול האקסית, וסיפר מה עבר לו בראש במהלך הגרלת חצי גמר האלופות: "בחצי הגמר היריבה לא חשובה. ריאל מדריד, ליברפול וגם רומא, כולן חזקות. מה שחשוב הוא שנהיה רגועים, נבטח ביכולות שלנו ונפגין שני משחקים טובים". כזכור, השחקן הושאל בקיץ האחרות לשנתיים בקבוצה הבווארית, שלפי הדיווחים כבר ביקשה לממש את סעיף הרכישה שלו, למרות שתוכל לקבל החלטה עד הקיץ הבא.


ההרגשה לחזור לשחק נגד ריאל מדריד: "אני לא רוצה שזו תהיה גישה של נקמה. מדובר בשני משחקים שאנחנו רוצים לנצח אותם במטרה לעלות לגמר. המאבקים בין שתי הקבוצות תמיד היו מיוחדים. אנחנו צריכים להתרכז בדברים שיובילו לכך שניתן משחקים טובים. צריכים להיות מוכנים פיזית ולדעת להתמודד בצורה הכי טובה עם ריאל מדריד".


אם יש דרך מושלמת להתמודד עם התחרותיות של ריאל מדריד בליגת האלופות: "הם שינו את הגישה מהצלחה בליגה, להצלחה בליגת האלופות ובמפעל הזה הם מוציאים מעצמם את האקסטרה. הם יודעים מה צריך כדי להיאבק שנה אחרי שנה על זכייה נוספת בתואר. ריאל היא הקבוצה הראשונה שעשתה היסטוריה במפעל עם חמש זכיות רצופות, אבל באיירן לא צריכה להתחבא. יש לנו כבר היסטוריה ארוכה עם ריאל מדריד ויודעים איך להתמודד איתם. הראנו את זה כבר מספר פעמים".


רבע הגמר נגד יובנטוס והפנדל הגבולי שכבש כריסטיאנו רונאלדו: "לא ראיתי את כל המשחק אלא רק את השערים, כי שיחקנו באותו יום במקביל נגד סביליה. ריאל מדריד היא כזאת. תמיד רוצה לנצח ואף פעם לא מפסיקה לנסות עד שהיא מגיעה לזה. אף אחד לא ציפה שיובנטוס תגיע לסנטיאגו ברנבאו ותוביל 0:3, אבל כמו שאמרתי, בסוף ריאל מדריד אף פעם לא מפסיקה למצוא דרכים לנצח. הפנדל, היה כמו מענק על כל מה שעשו כדי לנצח בהתמודדות".



אם הוא מתרגש לחזור הביתה: "ברור שכן. שני המשחקים האלה מיוחדים מאוד עבורי. שיחקתי שם שלוש שנים, הייתי מאושר והיה לי שם הכל. נשארו לי הרבה חברים וזכרונות טובים, זה דבר מאוד יפה, אבל כרגע אני חושב רק על הקבוצה שלי ואיך להתכונן בצורה הכי טובה לשני המשחקים האלה".


אם זאת הזדמנות להראות לריאל מדריד עד כמה הוא שחקן חשוב בבאיירן: "אני לא חושב על זה. אני רוצה רק לעזור לחברים שלי ולעשות את המיטב כדי שנגיע לגמר בקייב. אנחנו רוצים להגיע לגמר ונגיע ככה למשחק מול ריאל מדריד. כל השאר לא משנה".


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 17 de abril de 2018 pic.twitter.com/COG76Z7tyM

— AS (@diarioas) 17 באפריל 2018

אם דיבר עם חבריו בריאל מדריד: "לא דיברתי עם אף אחד. עוד תגיע הזדמנות לדבר איתם, אבל לא עכשיו".


איך אפשר לעצור את כריסטיאנו רונאלדו: "הוא מכונה להבקעת שערים והוכיח את עצמו יותר מפעם אחת. הוא תמיד נמצא שם. המספרים שלו מדברים בעד עצמם. אני מקווה שנתפוס יום טוב וננסה לעצור אותו כדי שיהיו לו שני משחקים פחות טובים נגדנו. צריך להיזהר מאוד איתו, אבל גם עם שאר השחקנים. ריאל מדריד היא לא רק רונאלדו, יש לה שחקנים טובים בכל העמדות. שום דבר לא הולך להיות קל".


איך הוא מגיע למשחק מבחינה פיזית אחרי ששיחק כל כך הרבה תחת היינקס: "אני במצב מושלם. ככל שאני יותר משחק, אני יכול לתת לקבוצה יותר והמאמן יודע את זה. אני רק רוצה לשחק ואני מאושר שקיבלתי הרבה דקות משחק העונה". יש שיראו בדבריו של הקולומביאני עקיצה כלפי זינדין זידאן, שלא לקח הרבה לתת לו דקות בריאל מדריד. בנוסף ציין אס שחאמס תמיד הצליח עם מאמנים שנתנו לו גב והאמינו בו. העונה הוא כבר רשם 30 משחקים במדי באיירן, 10 מהם בליגת האלופות.



היינקס. יודע להוציא את המיטב מחאמס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי