באיירן מינכן הודיעה: ארתורו וידאל גמר את העונה

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | טוויטר

הצ'יליאני עבר ניתוח בברכו אבל החלמתו תיארך זמן רב מהצפוי והוא יחמיץ את צמד המשחקים בחצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. הערב תפגוש אלופת הבונדסליגה את לברקוזן בחצי גמר הגביע הגרמני

(גודל טקסט)
הנהלת באיירן מינכן הודיעה היום (שלישי) כי ארתורו וידאל, שנותח אתמול בברכו, סיים את העונה ולא ישוב לשחק בחודשים הקרובים. וידאל, שנפצע במשחק רבע גמר ליגת האלופות נגד סביליה מוקדם יותר החודש, חזר להתאמן לראשונה השבוע אבל הפציעה החמירה במהלך האימון.


המשמעות היא שהקשר הצ'יליאני לא יעמוד לשרותו של יופ היינקס במשחקי חצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בשבועות הקרובים, מה שיכול להיות מכה עבור הבווארים הרעבים לתואר האירופי. מלבד הצ'מפיונס, לבאיירן יש גם את הגביע הגרמני שבחצי הגמר שלו תשחק הערב נגד באייר לברקוזן, במטרה להשלים עוד צעד בדרך לטרבל.


וידאל ינסה להתאושש במהלך הקיץ והתקווה היא שיהיה זמין כבר בתחילת העונה הבאה. לפחות הנבחרת לא תחסר אותו, כיוון שצ'ילה לא העפילה למונדיאל ברוסיה.


Get well soon, @kingarturo23! #Vidal underwent surgery on his knee yesterday, ruling him out for the rest of the season. #ComeBackStrongerpic.twitter.com/K6D8pFgHqG

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי