באיירן מינכן עלתה גם לגמר הגביע, 0:4 לאינטר על קליארי

ריברי רובן
ריברי רובן | AFP

הבווארים הביסו 2:6 בחצי הגמר בחוץ את לברקוזן: מולר (שלושער) חאבי מרטינס, לבנדובסקי וטיאגו כבשו והיינקס מריח טרבל. באיטליה: הנראזורי עלו למקום השלישי. בצרפת: לס הרביירס (ליגה שלישית) בגמר הגביע

(גודל טקסט)
אחרי שזכתה באליפות ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות לצמד מפגשים מול ריאל מדריד, עשתה באיירן מינכן עוד צעד חשוב לעבר השגת הטרבל. הבווארים הביסו 2:6 את באייר לברקוזן האומלה ב"ביי ארנה" וטיפסו לגמר שם יחכו למנצחת בחצי הגמר השני בין שאלקה לאיינטרכרט פרנקפורט שישחקו מחר (רביעי) בגלזנקירשן.


במקביל נערך עוד משחק בחצי הגמר הצרפתי בין שתי הסינדרלות מהליגה השלישית ובו גברה לס הרביירס על שאמבלי 0:2 ותתמודד בגמר מול המנצחת בין קן (מארחת) לאלופה פ.ס.ז'. גם בסרייה A נערך משחק אחד ובו חזרה אינטר לנצח אחרי שלושה משחקים עקרים. הנראזורי הביסו 0:4 בבית וטיפסו למקום השלישי כשהם דוחקים את רומא ולאציו מקום אחד לאחור לרביעי ולחמישי בהתאמה.


גביע גרמני: לברקוזן – באיירן מינכן 6:2
ממשחק למשחק היעילות של באיירן מתגברת, אבל לדבר כזה אפילו הפסימיסטים ביציעי הבאיי ארנה לא ציפו. עוד בטרם הספיקו לחמם את הכיסא כבר היתה האורחת ביתרון 0:2 משתי בעיטות למסגרת. בדקה השלישית הדף ברנרד לנו כדור לכיוון ה-16 וחאבי מרטינס הגיע במרוצה וירה כדור שטוח לרשת. חלפו שש דקות ופרנק ריברי חתך על קו שמאל והגביה לרחוק שם ניצב רוברט לבנדובסקי ששיגר את הכדור פנימה, 0:2 בתשע דקות.


Tore! Tore! Tore! Tore! Tore! Tore! So haben wir #B04FCB erlebt… pic.twitter.com/f3RRPjCgqV

— FC Bayern München (@FCBayern) April 17, 2018


המארחת חזרה מהר לעניינים עם 2:1 בדקה ה-17. כדור הוגבה לרחבת באיירן והורחק בשלומיאליות על ידי ג'רום בואטנג. לארס בנדר השתלט עליו ונגח פנימה. זאת היתה תוצאת המחצית וגם שירת הברבור. תומאס מולר כבש שלושער (52, 61 ו-78), אריאן רובן וטיאגו אלקנטרה בישלו פעמיים כל אחד, כשההולנדי מבשל בדקה ה-64 לקשר הספרדי שסיים משחק עם שער ושני בישולים. בין לבין הסביר לאון ביילי מדוע פפ כל כך חושק בו: הג'מייקני של לברקזון הטיס פנימה כדור חופשי מ-30 מ' אלכסונית והתכבד בשער היפה במשחק.


איטליה: אינטר – קליארי 0:4

ז'ואאו קנסלו לקח בעיטה חופשית משמאל לשער, אבל גם הזווית הקשה לא מנעה ממנו לסובב את הכדור היישר לרשת כבר בדקה השלישית. אגב, מאורו איקרדי חגג את הגול אבל ההילוכים החוזרים הוכיחו שהכדור לא נגע באף שחקן בדרך לשער. בדקה ה-50 זה כבר היה כולו איקרדי שדחק מקרוב פנימה וקבע 0:2. הנראזורי הגבירו קצב ומרסלו ברוזוביץ' רקד ברחבה בדקה ה-77 וסיים ברשת את ה-0:3. בדקה ה-90 תרגיל יפה בין שני הקרואטים בכדור חופשי, החל במסירת רוחב של ברוזוביץ'  בשעה שהאורחים ציפו להגבהה ואיבן פרישיץ' שלח שטוח לפינה הרחוקה 0:4.



ברוזוביץ'. שער ובישול (Getty)


גביע צרפתי:  לס הרביירס – שאמבלי 0:2
פלוריאן דויד בדקה ה-28 ואריק גבוהו בדקה ה-80 כבשו והרימו עיירה בת 15 אלף איש על הרגליים. המעניין הוא שלא רק ששתי הקבוצות מהליגה השלישית הן כלל לא בצמרת. המנצחת תסיים במרכז הטבלה ולמפסידה עוד נותר קרב הישרדות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי