היינקס: זאת אחת ההצגות הגדולות שראיתי מבאיירן לאחרונה

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

מאמן באיירן מינכן היה מרוצה מ-2:6 של קבוצתו על לברקוזן, שהעלה את הבווארים לגמר הגביע. מולר שכבש שלושער ראשון מאז 2014 החמיא לאולרייך: "עושה דברים שלא רואים אצל אחרים"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן עלתה אמש (שלישי) לגמר הגביע הגרמני לאחר שרמסה 2:6 את באייר לברקוזן, ועל הדרך אותתה לריאל מדריד אותה תארח בשבוע הבא בחצי גמר ליגת האלופות. הבווארים שמרו על הסיכוי לזכות בטרבל, ממש כמו בפעם האחרונה בה יופ היינקס אימן את הקבוצה. הערב יתקיים חצי הגמר השני בין שאלקה לאיינטרכט פרנקפורט, שיכול להוביל לכך שמאמן הנשרים ניקו קובאץ' יפגוש בגמר את קבוצתו הבאה.


טיאגו אלקנטרה רשם ארבעה שערים ושני בישולים בששת המשחקים האחרונים, ורק הצדיק את הרצון של פפ גווארדיולה לראות אותו במנצ'סטר סיטי. תומאס מולר שכבש שלושער לראשונה מאז 2014 החמיא דווקא לשוער סוון אולרייך, שהפגין משחק מצוין בין הקורות ומנע כמה שערים בטוחים מלברקוזן. "אולרייך עושה דברים שלא רואים גם אצל שוערים אחרים. הוא לא משחק בלי הפרוטוקול. חייבים להודות לו על ההצלחה שלנו". אולרייך עצמו אמר: "התוצאה מטעה. זה לא היה קל כמו שזה נראה, אבל עלינו נחושים להגיע לגמר בברלין ועשינו את זה".


גם היינקס שיבח את השוער בן ה-29, אבל הדגיש גם את היכולת הקבוצתית: "בסך הכל הפגנו יכולת מעולה נגד יריבה מצוינת. שיחקנו עם המון מוטיבציה והיינו מפוקסים במשחק. הקבוצה שלי מאוד מנוסה ויש לה מוטיבציה ענקית. רצינו מאוד להגיע לגמר בברלין. זו הייתה אחת ההצגות הגדולות שראיתי לאחרונה מבאיירן או מכל קבוצה אחרת. הקבוצה שלי חכמה ומנוסה ומסוגלת לכבוש שער בכל דקה נתונה. עשינו עבודה גדולה ולשמחתנו אולרייך הציל אותנו כמה פעמים".


Berlin, Berlin, they're going to Berlin #DFBPokal#B04FCBpic.twitter.com/JjRjwluuLu

— The DFB-Pokal (@DFBPokal_EN) 17 באפריל 2018

Chemnitzer FC ✅
RB Leipzig ✅
Borussia Dortmund ✅
Paderborn ✅
Bayer Leverkusen ✅

The Road to #Berlin2018 is complete – and we couldn't have done it without your support! ❤️ #DFBPokal#MiaSaMiapic.twitter.com/Y8lkxqheUl

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 17 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי