צפו: קלן סחטה 2:2 משאלקה, מיינץ פספסה הזדמנות לברוח

פרנקו די סנטו
פרנקו די סנטו | Gettyimages

שוויון דרמטי של ריסה (83) מנע מהכחולים לחגוג מעשית את חזרתם לאלופות ואילו מהמארחים ירידה מעשית לליגת המשנה. אאוגסבורג ניצחה 0:2 והמפסידה רחוקה הפרש שערים בלבד מפרייבורג שניצבת במקום שמוביל למבחנים

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק המוקדם מיינץ פספסה הזדמנות לברוח מהתחתית הבוערת כשנוצחה 2:0 בחוץ מול אאוגסבורג, לאחר מכן נפרדו קלן ושאלקה ב-2:2 דרמטי שמנע, לפחות זמנית, את ירידת התיישים לליגת המשנה ומנגד את חזרת הכחולים מגלזנקירשן רשמית לליגת האלופות.


קלן – שאלקה 2:2

כבר נראה היה ששאלקה הבטיחה את חזרתה לליגת האלופות באופן מעשי, להבדיל המארחים את ירידתם לליגת המשנה, אבל שוויון דרמטי מרסל ריסה בדקה ה-83 קבע חלוקת נקודות ודחה את ההכרעות לפחות במחזור נוסף. בריל אמבולו (4) ויבן קונופליאנקה (23), מי שגם בישל את השער לשווייצרי, כבשו לאורחים, לאונרדו ביטנקורט צימק במהרה (26) וכאמור הקיצוני הימני קבע 2:2 דרמטי לקראת הסיום.


אם שאלקה הייתה מנצחת היא הייתה מגדיל את הפער מפרנקפורט החמישית לתשע נקודות ומבטיחה מעשית את חזרתה לצ'מפיונס, קלן אם הייתה מפסידה הייתה נותרת בתשע הפרש מפרייבורג, מיינץ ו-וולפסבורג ויורדת מעשית. התיקו משמעותו שקלן עם 22 נקודות, עדיין במקום האחרון וכמובן עם סיכויים קלושים לשרוד, שאלקה תצטרך להמשיך להיאבק על הטופ 4 וייתכן שתבטיח את הכרטיס בשבת בבית מול מנשנגלדבאך.



אמבולו חגג ראשון, אבל שאלקה ספגה לקראת הסיום (Gettyimages)


אאוגסבורג – מיינץ 0:2
האורחת ידעה שניצחון ירחיק אותה שלוש נקודות מוולפסבורג ומפרייבורג, אך שערים של מיכאל גרגוריץ' (30) ואלפרד פינבוגאסון (92) ניפצו לה את התקוות. שלושה מחזורים לסיום העונה ומיינץ מדורגת במקום ה-15 כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום ה-16 בו ניצבת פרייבורג ומוביל בסיום העונה למבחני הירידה. הפער שלה מהמבורג, שמדורגת במקום שמוביל לירידת ליגה אוטומטית, עומד על חמש נקודות. אאוגסבורג מצידה נותרה במקום ה-11 והבטיחה רשמית עונה נוספת בליגה הבכירה בגרמניה כשבמאזנה 40 נקודות.

40 points ✅
A win at home ✅#Bundesliga safety secured ✅

OH IT FEELS SO GOOD! #FCAM05pic.twitter.com/vodoF0sVKh

— FC Augsburg English (@FCA_World) April 22, 2018

WHAT. A. TEAM! ❤️ pic.twitter.com/0WZ8ePahJO

— FC Augsburg English (@FCA_World) April 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי