גרמניה הגישה לאופ"א הצעה רשמית לאירוח יורו 2024

פיליפ לאם, אנגלה מרקל וריינרד גרינדל
פיליפ לאם, אנגלה מרקל וריינרד גרינדל | Gettyimages

התאחדות הכדורגל הגרמנית, שהכריזה כי תתמודד על אירוח המפעל היוקרתי כבר לפני כחמש שנים, שלחה את המועמדות הרשמית שלה להנהלת אופ"א שלושה ימים לפני סיום המועד. צפויה להתמודד נגדה: טורקיה

(גודל טקסט)
התאחדות הכדורגל הגרמנית (DFB) שלחה היום (שלישי) להנהלת אופ"א את ההצעה הרשמית שלה לאירוח היורו ב-2024. 18 שנה לאחר שהמונדיאל התקיים בתחומה, מצפה גרמניה לארח את הטורניר היוקרתי השני.


ה-DFB הודיעה שבכוונתה להגיש הצעה לאירוח כבר ב-2013, ובחמש השנים האחרונות עבדה על תוכנית להכנת המתקנים השונים, ההיערכות והביצוע. הדד-ליין שהציבה אופ"א להגשת מועמדות הוא ה-27 באפריל, סוף השבוע הקרוב, וגרמניה היא המדינה היחידה עד עכשיו שהגישה מועמדות רשמית. עם זאת, טורקיה פרסמה גם היא ב-2014 שבכוונתה להגיש מועמדות והיא צפויה לעשות זאת בימים הקרובים בטרם נעילת המועד.


לאחר שהוחלט כי יורו 2020 יתפרש על פני מספר מדינות מארחות במגוון ערים ואצטדיונים בברחבי אירופה, נראה שהנוהג של מדינה אחת או שתיים בכל טורניר יחזור מיד לאחר מכן. בדנמרק ניסו לפני כשנתיים ליזום הגשת מועמדות משותפת יחד עם שוודיה, נורבגיה ופינלנד, אך היוזמה לא יצאה לפועל. כעת, אם טורקיה לא תגיש את מועמדותה, גרמניה תוכרז בתור מארחת כברירת מחדל. אם כן תתקבל מועמדות רשמית מצד התאחדות הכדורגל הטורקית, אופ"א תבחן את שתי ההצעות ותכריז על המארחת ב-27 בספטמבר.


@DFB_Praesident Reinhard Grindel. General Secretary Dr. Friedrich Curtius, @philipplahm & Celia Sasic have delivered the DFB's bid book for their #EURO2024 application to @UEFA! #UnitedByFootball

Full story: https://t.co/MSNGCbkODepic.twitter.com/C82hJaKvN2

— United By Football (@UBF_EURO2024) April 24, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי