צפו: דיסלדורף עלתה, קלן ירדה, המבורג לא מרימה ידיים

שחקני דיסלדורף חוגגים
שחקני דיסלדורף חוגגים | Gettyimages

צמד של פטרסן מפרייבורג הוריד את קלן אחרי ארבע עונות בבונדסליגה. 1:3 להמבורג על וולפסבורג. דורש כבש בבכורה, באיירן גברה 1:4 על פרנקפורט. הקבוצה של פונקל חזרה אחרי חמש שנים לליגה הבכירה

(גודל טקסט)
המחזור ה-32 בליגה הגרמנית נפתח היום (שבת) כאשר באיירן מינכן ניצחה בקלות 1:4 את פרנקפורט, חודש לפני שייפגשו בגמר הגביע. פרייבורג הורידה את קלן לליגת המשנה עם 2:3. המבורג התעוררה לחיים ועדיין לא ירדה רשמית עם ניצחון על וולפסורג. בצמרת, לברקוזן הפסידה בביתה לשטוטגרט מה שמשאיר כרגע את הופנהיים בטופ 4. קודם לכן, דיסלדרוף הבטיחה את העלייה לבונדסליגה עם ניצחון דרמטי 1:2 על דינמו דרזדן.


באיירן מינכן – איינטרכט פרנקפורט 1:4
יופ היינקס שמר כוחות לגומלין מול ריאל, העלה הרכב משני – הצעיר ביותר של באיירן בליגה מאז 1971 – עם הופעת בכורה לילדים מריטאן שבאני הקוסוברי, פרנק אבינה הקמרוני והמקומי ניקלאס דורש שגם כבש בדקה ה-43 אחרי בישול של סנדרו ואגנר. החלוץ כבש בעצמו את השני בדקה ה-76 וסבסטיאן האלר צימק אחרי שתי דקות. המילה האחרונה הייתה שייכת לראפיניה המחליף שכבש את הראשון שלו העונה שלוש דקות לסיום ולניקלאס זולה, עוד מחליף, שכבש את הרביעי בדקה ה-90 אחרי בישול של ראפיניה. למאמן הבא של באיירן, ניקו קובאץ', לא הייתה תשובה הולמת לצעירים וקבוצתו רשמה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים כשהיא ממשיכה להתרחק מהכרטיס לאירופה דרך הליגה. באיירן רשמה ניצחון 26 העונה. טאלב טוואטחה לא שותף. השתיים תיפגשנה גם בגמר הגביע הגרמני בעוד פחות מחודש.


וולפסבורג – המבורג 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
האם אנחנו בדרך לקאמבק חסר תקדים? המבורג, שכבר נראתה בדרך לירידה ראשונה בתולדותיה, רחוקה כעת רק שתי נקודות מהמקום המוביל למבחנים אחרי ניצחון שני ברציפות על יריבה ישירה לתחתית. בובי ווד כבש בפנדל את השני שלו העונה בדקה ה-43 ושתי דקות מאוחר יותר לואיס הולטבי חגג שער שני ברציפות והכפיל. יוסיפ ברקאלו רק צימק 12 דקות לסיום. בדקה ה-90 החמיץ פיליפ קוסטיץ' מהנקודה הלבנה, אבל למזלו לוקה ולדמישט היה במקום כדי להבקיע את הכדור החוזר ולסדר להמבורג ניצחון. הזאבים מקדימים את המקום ה-16 רק בזכות הפרש שערים עדיף על מיינץ שתשחק מחר.


פרייבורג – קלן 2:3
האורחת ירדה רשמית אחרי ארבע עונות רצופות בבונדסליגה ותנסה לשוב במהרה תחת הדרכתו של המאמן החדש, מרקוס אנפנג. נילס פטרסן כבש את ה-14 שלו העונה בדקה ה-14. כריסטיאן גנטר החמיץ פנדל כעבור תשע דקות ופספס הזדמנות לעשות 0:2, אבל פטרסן עשה זאת במקומו בדקה ה-52. פרייבורג הריחה ניצחון ראשון אחרי שמונה משחקים, אבל לאונרדו ביטנקורט איזן עם צמד דרמטי (82, 87) שלא היה מספיק לקלן. פרייבורג, שעלתה עם 11 גרמנים בהרכב, לא אמרה נואש והשיגה את הניצחון בזכות שער של לוקאס הלר בתוספת הזמן. אגב, עם השלישייה הזאת, פרייבורג כבשה לראשונה מאז ה-16 במרץ, ופטרסן הפך זמנית למלך השערים הגרמני של הליגה. הפער מהמקום ה-16 עלה זמנית לשלוש נקודות.


ניקו קובאץ'. למאמן הבא של באיירן אין כרגע תשובה נגדה (Gettyimages)
ניקו קובאץ'. למאמן הבא של באיירן אין כרגע תשובה נגדה (Gettyimages)


שאלקה – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1
הרויאל בלוז התקרבו בצעד קטן להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה למרות ששיחקו מהדקה ה-12 ב-10 שחקנים אחרי הרחקת נביל בנטאלב. רפאל כבש ראשון לאורחת בדקה ה-32, אבל דניאל קליגיורי איזן בפנדל רגע לפני ההפסקה. גלדבאך כרגע שמינית ויש לה עוד סיכוי לתפוס את המקום השישי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.


דינמו דרזדן – דיסלדורף 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
דיסלדורף שייטה להעפלה לאורך כל העונה, אבל אחרי משבר בחודש אפריל, היא השלימה ניצחון שני הבטיחה רשמית את ההישג עם ניצחון חוץ שפתח פער של 10 נקודות מהמקום השלישי (הולשטיין קיל, שתתארח מחר אצל אינגולשטאט של אלמוג כהן) כאשר נותרו רק שני מחזורים לסיום העונה. פלוריאן נויהאוס העלה את דיסלדורף ליתרון כבר בדקה -9, אבל מוסא קונה השווה (64) והמוליכה היתה זקוקה לעוד שער כדי להבטיח את העלייה. רק בדקה ה-90 רובן הנינגס, מלך שערי הקבוצה, קיבל כדור מנויהאוס, ומ-20 מטר ירה את ה-13 שלו העונה ונתן לדיסלדורף את הניצחון ואת הכרטיס לבונדסליגה אחרי חמש שנים רצופות בליגת המשנה. נירנברג תוכל להצטרף אליה כבר ביום שני.


❤️❤️❤️#f95#Aufstieg2018#wirsindwiederdapic.twitter.com/Sz4m0uvoSo

— Fortuna Düsseldorf (@f95) April 28, 2018

❤️❤️❤️#f95#Aufstieg2018#wirsindwiederdapic.twitter.com/XWb30oyX7j

— Fortuna Düsseldorf (@f95) April 28, 2018


תוצאות נוספות
הרטה ברלין – אאוגסבורג 2:2 
להרטה: ודאד איבישביץ' 84 בפנדל, דייבי זלקה 87. לאאוגסבורג: מיכאל גרגוריץ' 32, סרחיו קורדובה 61


באייר לברקוזן – שטוטגרט 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר 67. לוקאס אלאריו החמיץ פנדל ללברקוזן (17)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי