צפו בתקציר: המבורג זקוקה לנס אחרי הפסד 3:0 לפרנקפורט

שחקני המבורג מאוכזבים
שחקני המבורג מאוכזבים | AFP

תצוגת הגנה נוראית כמעט קברה את חלומות ההיחלצות של הקבוצה שלא ירדה מעולם. רק הפסד של וופלסבורג, 4:1 ללייפציג, השאיר לה תקווה למחזור האחרון. הופניים הפסידה. צפו בכל שערי המחזור ה-33

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
המחזור ה-33 בגרמניה נערך היום (שבת) עם לא פחות מ-9 משחקים ששוחקו בו זמנית. כשהעשן התפזר, הכל נשאר פתוח לקראת המחזור הנועל של הבונדסליגה בשבוע הבא. לאחר שקלן ירדה ליגה, עוד קבוצה אמורה להצטרף אליה וקבוצה נוספת תשחק במבחנים. כרגע זוהי המבורג שלמרות התעוררות בשבועות האחרונים הובסה בפרנקפורט ותזדקק לעזרה בשבוע הבא כדי לפחות לא לרדת באופן מיידי.


פרנקפורט – המבורג 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
דווקא אחרי שני ניצחונות ברציפות, שצימקו את הפער מוולפסבורג משמונה לשתי נקודות בלבד, הגיע משחק חלש של שחקני המבורג, שנרדמו בהגנה ונתנו לפרנקפורט להבקיע שלושה שערים קלים (טוואטחה היה בסגל אך לא שותף) והם יזדקקו לנס כדי לעלות מהקו האדום למקום המוביל למבחנים. רק ניצחון על מנשנגלדבאך בשבוע הבא, בתוספת הפסד ביתי של וולפסבורג לקלן שכבר ירדה, ישלח אותה לצמד משחקים נגד הקבוצה שתסיים שלישית בליגת המשנה.


לייפציג – וולפסבורג 1:4
אלא שגם וופלסבורג נלחמת על חייה, ואחרי שהפסידה בפעם השלישית ברציפות יכול להיות שגם ניצחון על קלן לא יספיק לה. החדשות הטובות הן שפרייבורג הפסידה גם היא, ואם תפסיד לאאוסבורג בשבוע שהבא הזאבים יוכלו לחלוף על פניהם עם ניצחון.


מנשנגלדבאך – פרייבורג 1:3
פרייבורג היתה יכולה לסגור עניין ולהבטיח עונה נוספת בבונדסליגה אם רק היתה מחלצת שוויון. גלדבאך עלו ליתרון מהיר (18) והכפילו אותו (57), אבל קליינדאסט הבקיע שתי דקות לאחר מכן שער שצימק ל-2:1. פרייבורג לא הצליחה לנצל את המומנטום כדי להשוות, ודרמיץ' נגח מצוין לתוך הרשת כדי לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-64.


IT'S ALL OVER! The boys get the job done to set up a season finale in the race for Europe #DieFohlen#BMGSCF 3-1 pic.twitter.com/LJlUawj2Wd

— Gladbach (@borussia_en) May 5, 2018


שטוטגרט – הופניים 0:2
גם בצמרת הטבלה לא חסרות דרמות, כאשר הופניים שכבר חשבה שהבטיחה לעצמה את המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות ספגה הפסד מפתיע ל-10 שחקנים של שטוגרט. צמד של מריו גומס (25, 74) סגר את הסיפור והופניים אמנם נשארה בדרך לצ'מפיונס, אבל רק בגלל שלברקוזן סיימה בתיקו מאופס עם ורדר ברמן ופספסה את ההזדמנות לעקוף.


תוצאות נוספות
קלן – באיירן מינכן 3:1
לקלן: ניקלס שולה (עצמי, 30). לבאיירן מינכן: חאמס (59), רוברט לבנדובסקי (61), קורנטין טוליסו (78)


רוברט לבנדובסקי חוגג שער עם שולה (Gettyimgaes)
רוברט לבנדובסקי חוגג שער עם ניקלס שולה (Gettyimgaes)


אאוסבורג – שאלקה 2:1
לאאוסבורג: פיליפ מקס (27). לשאלקה: תילו קהרר (23), אלפרד פינבוגאסון (עצמי, 34).


דורטמונד – מיינץ 2:1
לדורטמונד: מקסימיליאן פיליפ (16). למיינץ: בוטה באקו (4), יושינורי מוטו (13).


האנובר – הרטה ברלין 1:3
להאנובר: מרטין הרניק (4), סליף סאנה (40), ניקלס פולקרוג (42). להרטה ברלין: דייוויד סלקה (73)


ורדר ברמן – באייר לברקוזן 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי