המבורג באבל: "יום עצוב וכואב מאוד לכל תושבי העיר"

המבורג ירדה
המבורג ירדה | Gettyimages

הדינוזאורים ירדו ליגה לראשונה בהיסטוריה ובעוד האוהדים השתוללו באיצטדיון, שחקני הקבוצה בכו: "הרגשה קשה, לחמנו עד הרגע האחרון". הסמל אובה זילר: "אגיע למשחקים גם בעונה הבאה". המאמן טיץ כנראה יישאר

(גודל טקסט)
פרידה כזאת של קבוצה מהבונדסליגה לא זכורה בהיסטוריה של גרמניה, אולי בגלל שהמבורג אכן לא ירדה מאז הקמת הליגה ב-1963 ושיחקה בה 1866 משחקים. הקפטן גוקטו סקאיי מירר בבכי ואמר: "הרגשה קשה כי במחזורים האחרונים היינו בהתקדמות. אני מאוד גאה בקבוצה. האמנו ולחמנו עד לרגע האחרון".


המועדון פרסם הודעה רשמית: "הכל היה אפשרי ערב המחזור, אבל זה לא הספיק בגלל הניצחון של וולפסבורג. אנו יורדים בפעם הראשונה בהיסטוריה שלנו מהבונדסליגה. יום עצוב וכואב מאוד עבור כל ההמבורגים".


המאמן כריסטיאן טיץ, שקיבל את הקבוצה במצב קשה אבל לא הצליח להוציא את המבורג מהבוץ, ישוחח ביום שני עם ראשי הקבוצה כדי לדון בהארכת חוזהו לעונה הבאה. גם קפטן הקבוצה סקאיי הודיע שהוא רוצה להאריך את חוזהו במטרה לאחד את כל הקבוצה כדי לחזור אחרי שנה לבונדסליגה.


"מופו", העיתון של המבורג, כתב: "בשנה הבאה לא נשחק נגד באיירן, דורטמונד או הופנהיים אלא נגד סט. פאולי, ארמיניה בילפלד ודומיהם ואין סיבה שעם ניהול נכון הקבוצה תחזור לבונדסליגה. חייבים להשאיר את טיץ' שכמעט עשה את הבלתי יאומן והשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה".


Police occupied the pitch, causing referee Dr. Felix Brych to extend the stoppage. The game resumed but the full time whistle shortly followed. The game ends 2-1 but the win unfortunately is not enough.

(90') #HSVBMG#nurderHSV 2-1 pic.twitter.com/XPF6cGkHfc

— HSV English (@HSV_English) 12 במאי 2018


אובה זילר, הנחשב לכוכב הכי גדול אי פעם של הקבוצה, הגיע למשחק ואמר: "זה יום עצוב מאוד עבורי". השחקן לשעבר בן ה-81 אמר: "אני לא מתכוון לעזוב את הקבוצה. גם בשנה הבאה, אם אהיה בריא, אגיע למשחקים".


מגן המבורג קיריאקוס פאפדופולוס אמר: "האכזבה עצומה, אבל אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. המאמן עשה דברים נפלאים, אבל הגיע עבורנו מאוחר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי